• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Danamics LM10 - Metal Liquid Cooling

"Verder is de koeler alleen geschikt voor gebruik bij omgevingstemperaturen tussen de 0 en 45 graden Celsius"

Dus dat vloeibaar metaal mag alleen aan die temperaturen blootgesteld worden?
Ik ben even in de war dan, wat als je gaat overclocken en je CPU wordt tegen de 60°?
Ok, de omgevingstemperatuur blijft kamertemperatuur, maar het vloeibaar metaal staat toch in contact met de cpu? Hmmz...
 
Het begint me trouwens stilaan op de zenuwen te werken, op NordicHardware stond 2 dagen geleden al dat ze em getest hebben en een review klaar hebben, juist de tekst moest nog wat aangepast worden. Duurt dat nu echt zolang om de puntjes op de "i" te zetten lol.
 
Heb je van hen nog niks kunnen losmaken over de prestaties? ;)
Dat ding is nu ondertussen al 3 dagen officieel gereleased en nog steeds niks kwa performance. Raar dat ze niet vroeger product samples verstuurd hebben, het is toch alleen maar in hun voordeel als vóór de release de prestaties gekend zijn.
 
idd, k heb zelfs een email gestuurd na hun voor een review, maar ze konden geen samples missen zeiden ze.

Hij is voor air cooling ook wel extreem duur he, dan nog met powerbooster en je zit bijna aan 400euro voor een air cooler.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De uitgebreide review van de link die hier eerder is gepost, is uitgesteld.
Want Danamics had ze eerst een prototype gestuurd en paar dagen geleden de final version (koelt nog ietsie beter).
Daarbij willen de reviewers ook veel andere koelers en kasten bij pakken voor meer vergelijkingsmateriaal.

De LM10 schijnt namelijk echt goed te werken in een gesloten behuizing, vanwege de warmere omgeving. Dan komt de LM10 beter tot zijn recht t.o.v. een normale cooler.

En nog meer blablabla en dus uiteindelijk uitstel van de review.

Zoals het nu "blijkt" scoort de LM10 goed en presteert het aanzienlijk beter dan een normale luchtcooler.
 
Nu ja het is maar wat je een normale luchtkoeler noemt...
Uiteindelijk moet de warmte toch via de koelvinnen afgevoerd worden.
Dus dan kan ik me moeilijk voorstellen dat ie bijvoorbeeld zoveel beter zal scoren dan een gelapte copper TRUE en gelapte CPU met push-pull 3000rpm ultra kazes. Ik ben benieuwd maar zeeeeer sceptisch :)

+ ik heb ergens gelezen dat dat ding maar een jaar meegaat en dat het liquid metal dan zijn goede eigenschappen verliest.
 
Zou wel kunnen, aan gezien de warmte sneller naar het koelblok wordt overgebracht zal het geheel in vergelijking gewoon sneller warm worden, waardoor de delta T groter wordt en er dus meer warmte aan de lucht kan worden afgestaan. Een paar graden zoals je zegt misschien ja.
 
Is die ook geschikt voor een core i7 ?
Edit: daar is men mee bezig en wordt gratis verstuurd naar de mensen die de koeler dan al gekocht hebben.

En past deze in een skeleton?
Edit: ik denk t niet, want een grote koeler past er volgens mij al niet in.
 
Laatst bewerkt:
k koop volgende week deze cooler, dus krijg k dan de powerbooster erbij? k heb morgen een nieuwe setup : DFI X58 , core i7 965 Extreme met ram, der komen mijn twee 4870X2 OC Editions op, en benchen maar, als highflow wilt, maak k een fatsoenlijke review, hopelijk past deze op lga1366.

Mss dat ik hem dan tegen een aantrekkelijke prijs kan krijgen ? hint hint? maar dan is highflow de eerste die deze cooler met een review heeft.

Laat maar weten, en word dan gelijk gestest op de nieuwe core i7 extreme ook nog eens erbij, reclame.
 
Ze hebben geen samples meer, sterker nog, ze hebben tekort :p
We krijgen deze week enkele binnen, waarvan de meeste al gepre-ordered is.
Uit mijn hoofd gezegd hebben we nog maar 2 "vrij".

Scherper prijs kan helaas niet gemaakt worden (zie jouw PM).
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan