• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Danamics LM10 - Metal Liquid Cooling

maar dan geld de actie niet meer met de powerbooster? k had deze graag toch nog es uitgeprobeerd op me core i7 extreme, maar geef der geen 400euro aan uit aan een cooler die nog niet uitgebreid aan reviews is geweest

Ik heb daar helaas niet de tijd en materiaal voor om dat goed te doen.
Ik heb wel van Nordic Hardware bericht gekregen dat de review begin volgende week
online komt :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik hoop dat we voor 15 december nog wat meer binnen krijgen, zodat we genoeg
hebben voor de mensen die van de actie willen profiteren.

Volgende week krijgen we weer meer info.

Maar niet veel soeps dus eigenlijk.

Op sommige punt een tikke lager of hoger dan de Thermalright Ultra 120-Extreme.
Tja dat is de keuze toch duidelijke als je voor lucht wilt gaan lijkt me.

Bron: Link

Man man, is me dat een teleurstelling, heb ik daarvoor zo lang zitten wachten en zagen.
Je moet goed gek zijn om daar zoveel geld voor neer te tellen. Ik denk dat de mensen
die gehoopt hadden op iets mega en een pre-order geplaatst hadden daar nu wel spijt
van zullen hebben.

Dan ben ik blij dat ik mn TRUE copper gekocht heb hoor, nu ben ik echt zeker dat ik niet
beter kan gaan in air cooling. En hij is nog eens gelapt erbij dus ja.

ja hij valt dus tegen..
en de review makers vind ik niet al te best met ow wie gebruikt er nu een QX9770...
en gebruiken ze vervolgens een E5200 ehm echt niet dat de mensen met geen geld
zoiets gaan kopen?!?! :O

Ik begrijp wat je bedoeld als je kijkt naar graden, maar het feit dat het niet aan de verwachtingen voldoet had ik niet verwacht en staat los van de getestte processor.

@Nighthawk, de TRUE copper is absoluut mooi en zal zijn werk goed doen.
Het is immer puur koper, maar het gewicht. Ben je daar niet bang voor?

Ik vraag me af of er meer verschil zou zijn als ze getest hadden met een andere processor.

Editors note: "Per request we may update the results with other processors."
Ben benieuwd of ze dat nog gaan doen

Exact ja, wie geld heeft voor een LM10 heeft zeker een high-end cpu ook dus de logica is
ver te zoeken. Als het echt enkel gaat om de koper aan te trekken die eens iets anders
wil gebruiken dan vrees ik voor hen dat ze van een kale reis gaan terugkeren.

Of ik zou toch echt mis moeten zijn :)

@Nighthawk, de TRUE copper is absoluut mooi en zal zijn werk goed doen.
Het is immer puur koper, maar het gewicht. Ben je daar niet bang voor?

De tie wraps liggen al klaar hoor :)
Ik ben trouwens aan het uitkijken naar iets wat zelfs meer steun geeft, ik vind er wel wat op. Ik ga dat ding inderdaad zeker niet zomaar laten hangen lol, zeker niet aangezien ik regelmatig eens naar LANs ga en zo, er kan wel eens iets misgaan tijdens het verplaatsen dan als ik niet oplet. Als je een idee hebt om iets beters dan tie wraps te gebruiken mag je het altijd zeggen :)

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan