• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Cross by Red Harbinger

Leuk voor je man! :) Ben benieuwd naar de andere picca's

Dank je Stef! On the way :)

l3p, ipv de cone rood te maken van de speaker kan je ook een rode stof over de mesh van de speaker spannen :)
Verder mooi werk, wacht met smart op de updates!

Tja dat is gemaakt van metaal :) Kijk nog wel even wat ik doe.

ik heb gister de tafel in het echt mogen beschouwen! WOW onwijs mooi gemaakt complimenten!! en als ik de tafel zou kopen komen de dames hem dan monteren? :) keep it up! :038:

Dank je wel outblaze. Ik kan ze ff een whatsapje sturen :sarc:

Ik kwam op het forum om heel iets anders te bekijken..maar heb weer een half uur zitten te neuzen in build log... jezus kerel wat een groot respect.

Dank je wel Arnie!!

tering man, misschien moet je mensen waarschuwen dat ze een teiltje naast hun neerzetten tegen het gekwijl.. mn hele bureau zit er nu onder....

Misschien een leuke optie voor het bureau ;)
 
Deze week 3-4 updates :)

Omdat het bureau toonbaar en draaiend moest zijn op de stand waren er nog wel wat dingen snel nodig.


In verband met de 4 reservoirs en 2 systemen had ik meer slang en stopfittingen nodig.
Wederom bedankt voor de mooie korting Freddy!






En van Mayhems.














En iets dat ik al een tijdje had klaar staan om mijn andere bureau te spoelen.




Heerlijk experimenteren.








Hebbes :)




Bedankt ook voor de super support Michael!


Ook nodig voor de 2e pc, wederom Bitfenix extensions.




Iets dat ik van EK binnenkreeg.




Mijn allereerste CSQ design blokje.




Wederom bedankt Eddy en Gregor!




En het pakketje van Asus dat ik drie dagen voor de beurs binnen kreeg.





Erg mooi compleet bordje.




Klaar maken om te wisselen.






Er zijn mensen die het CSQ design niet mooi vinden.
Ik vind het zelf erg mooi zo..





Rogier .. TOP!

Morgen nog een update!
 
Was nog best een gepuzzel met wat ik wilde met de in en outlets van de multireservoirs en beide 2 loops gespiegeld.




Het werd zelfs een Multireservoir extreme :)




Uitmeten van de bevestigingen voor de reservoirs.




Ook ga ik de slangen van de linkerloop naar de pomp via de bodem laten lopen.




Weer blij dat dit onderdeel van aluminium is.




Done!




En de eerste slangetjes.






Ook weer een heel gepuzzel met al die kleine afstanden.




De pomp voor linker loop.




Misschien ga ik dit later nog iets anders doen.




Mainboard klaar, nu de reservoirs.




Met flitser.




Linker loop met flitser.




En alleen RGB LED




Spannend voor mij ... eerste keer vullen.




En eerste keer het ene pompje aan. (Voor mij een adrenaline moment :) )






Ook hier nog een oplossing voor vinden, nu er 2 pc's in draaien heb ik de lange lengtes vanaf de raidkaart niet nodig.
Misschien dus toch maar nieuwe kabels bestellen.




Heerlijk als het zonder lekker of problemen draait.






De Mayhems Pastel en red dye toevoegingen erbij.
Ik ben gewaarschuwd dat dit mis kan gaan met zo'n grote loop maar ben erg eigenwijs :)






En toen vergat ik in alle haast een stopfitting dicht te draaien na het uitzetten van de pomp...
Gelukkig was het eenvoudig schoon te maken :)




De Aurora erbij, je schrikt op het begin toch wel even.






Maar een minuut later toch het gewenste effect










Nog een spannend moment...




Maar hij boot ... met de gewenste temperaturen :)





En een filmpje van de loop, het vullen en mengen.




De Maximus V Formula erin gezet.




Nog 1 dag te gaan, dus ook gelijk maar aan die loop beginnen.
Ondertussen de nodige tests en installatie op linker systeem.




Rauwe vingers van al die slang :)




Wederom spannend.




Deze keer vooraf alles gemengd.




Mayhems Aurora, echt leuk spul :)




Maar ook eng.




Beide loops running.




Omdat er ploeg klaar staat om het bureau 1 verdieping naar beneden te verhuizen .. snel de kleppen dicht zonder ook maar enig management :D




Ready to go!




Later vandaag de verhuizing.
 
Onwijs super build. maar er is toch iets wat ik zou aanbevelen. op het forum staat een build met automatische bureau verhogers en verhogers voor de beeldschermen. Dat zou het geheel helemaal compleet maken denk ik. wat ik misschien zou overwegen is een een drivebay van icydock inbouwen een 6 bays versie deze is dan toegankelijk via de voorzijde.

Verder kan ik alleen maar zeggen SUPER knap gedaan. "ga ik verder volgen"
 
Onwijs super build. maar er is toch iets wat ik zou aanbevelen. op het forum staat een build met automatische bureau verhogers en verhogers voor de beeldschermen. Dat zou het geheel helemaal compleet maken denk ik. wat ik misschien zou overwegen is een een drivebay van icydock inbouwen een 6 bays versie deze is dan toegankelijk via de voorzijde.

Verder kan ik alleen maar zeggen SUPER knap gedaan. "ga ik verder volgen"

Dat zijn 2 Compleet andere build's, De cross desk gaat over "massa" productie en tekoop voor ieder die rond de 2000euro een van de dikste computer cases wilt kopen :p(ja zonder hardware en waterkoeling;) )

Die Andere desk is een prive gebruik build :) en die heeft zijn eigen charmes indd :)
 
Volledig mee eens.
Net weer even gedeelte bekeken van vullen en mengen "mooi gezicht".
Wat betreft de verlichting daar ga ik me ook eens op storten "weet ik nog niks van \ gaat me zeker weer wat kosten denk ik"

Ill be back
 
Is het met deze vloeistof niet zo dat je blokken eerder dicht slippen wat we ook hebben met de gekleurde vloeistoffen van Feser en EK ? en dan vooral het cpu blok

Je maakt er iig weer iets heel moois van !!!
Vraag me af hoeveel liter er inmiddels inzit ?
 
in 1 woord, Ge-wel-dig !

Dank-je-wel Joordy! :)

Onwijs super build. maar er is toch iets wat ik zou aanbevelen. op het forum staat een build met automatische bureau verhogers en verhogers voor de beeldschermen. Dat zou het geheel helemaal compleet maken denk ik. wat ik misschien zou overwegen is een een drivebay van icydock inbouwen een 6 bays versie deze is dan toegankelijk via de voorzijde.

Verder kan ik alleen maar zeggen SUPER knap gedaan. "ga ik verder volgen"

Dank je voor je reactie Tath!
Er is zoals k.3nny al zei een groot verschil tussen deze bureaus. (I love The Next Level)
Alleen de lift voor het bureau en de monitoren kost al meer dan dit bureau zelf.
Geen optie voor mijzelf, laat staan voor de verkoop versie van het bureau :D
En welke drivebay iemand er in zou willen bouwen, dat is helemaal aan hun zelf, persoonlijk heb ik deze niet nodig.
Als er 1 ssd stuk zou gaan uit de raid5 array, dan pak ik de glasplaat wel even op :)

Hij is en blijft mooi Peter!! super... Kan er weinig over zeggen... Heb Cross in t echt gezien, en geen woorden voor :)

Dank je RebellionNL! Het was leuk je te ontmoeten :)

Dat zijn 2 Compleet andere build's, De cross desk gaat over "massa" productie en tekoop voor ieder die rond de 2000euro een van de dikste computer cases wilt kopen :p(ja zonder hardware en waterkoeling;) )
Die Andere desk is een prive gebruik build :) en die heeft zijn eigen charmes indd :)

Dank je K3nny, zo is het precies :)

Volledig mee eens.
Net weer even gedeelte bekeken van vullen en mengen "mooi gezicht".
Wat betreft de verlichting daar ga ik me ook eens op storten "weet ik nog niks van \ gaat me zeker weer wat kosten denk ik"
Ill be back

Ik ben helemaal verliefd op RGB ledstrips en deze in een loop zetten van rood naar blauw. Net daartussenin zit ook UV.
Rode dingen "verdwijnen" bij blauw licht en andersom :)

Weer een fantastisch mooie update!

Dank je Mitssz!

Is het met deze vloeistof niet zo dat je blokken eerder dicht slippen wat we ook hebben met de gekleurde vloeistoffen van Feser en EK ? en dan vooral het cpu blok

Je maakt er iig weer iets heel moois van !!!
Vraag me af hoeveel liter er inmiddels inzit ?

Dank je dsp!
Ik ken inderdaad het 'dichtslip' probleem, heb het eens gehad met 1 liter Feser.
Als dat mocht gebeuren gaat de tuinslang erop en probeer ik weer iets anders :)
Per loop 2.75L ;)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Freddy Red Harbinger Cross Desk - Ultimate Liquid Cooling Ready HighFlow Product Suggesties en Nieuws 45
Limecat Phobya Screw UNC 6-32 x 5 Cross-Slotted Black Nickel (4pcs) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy GEVONDEN: Modwerk aan voet platen van mijn Cross Desk Gevonden 3
N Cross Desk, glas sterk genoeg voor Eyefinity monitor set (45kg)? Cases en Modding 6
P [Buildlog in-progress] Cross Desk Gallery & Build Logs 41
Freddy Freddy's Cross Desk :) Gallery & Build Logs 373
L Liahkim - Youri - Thermaltake GT10 en binnekort Cross desk van RH! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 20
S 4870x2 in cross 1 fan niet in te stellen Hardware & Software 14
Slade Blue and Red, or Red and White Tubes? What looks better? HighFlow Forum 1
HighFlow Gefeliciteerd, Red Falcon. Felicitaties 0
Rammstation PrimoChill FI-V-BR Vortex Black POM Flow Indicator - Blood Red HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
M-O-D Powercolor RX 5700xt red dragon Waterkoeling 2
P advies clear red coolant non-uv Waterkoeling 6
bunbun casemod project "red elegance" Gallery & Build Logs 11
iSP Alpenföhn Wingboost 2 120mm Blood Red Review (English) HighFlow Product Reviews 0
G Nzxt s340 black/red Gallery & Build Logs 0
P Red Harbinger Fmj Series reservoir cover HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
R Titanium Red Gallery & Build Logs 7
J joeri1 / Joeri / Red Storm Gaming-PC Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
Hightower Bitspower Pump Cooler For DDC/MCP355 (Red) - BP-DDCPC-RD HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Dirk Kramer Red Carbon desk build Gallery & Build Logs 15
S BIG RED 900D Steves1990 Gallery & Build Logs 38
A Mayhem pastel red? Waterkoeling 5
DjangoSoe -Red NineHundred- By DjangoSoe Gallery & Build Logs 11
the_cyberspace Mayhems X1 UV Red Coolant 1Ltr HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
R Red Haze (pc-d600) Gallery & Build Logs 17
volcom Aerocool DS Dead Silence Fan 120mm Red HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
C ASUS Republic of Gamers FERRARI RED Liquid Cooled PC Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
B BitFenix PSU 8-Pin - 8-Pin PCI-E Verleng Kabel 45CM Sleeved Red/Black Cases en Modding 4
Freddy Red Harbinger FMJseries Reservoir covers, uit voorraad leverbaar! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
volcom phobya extension 3 pin 30 cm UV Red HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
volcom Cooler Master Jetflo 120mm Red HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
D [IN-ACTIVE] RESERVOIR BITSPOWER (Bitspower Water Tank Z-Multi 250 - POM - Ice Red) Verkocht 0
PlayGamble Mayhems Pastel RED HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
PlayGamble Red Black White MOD Gallery & Build Logs 5
B XSPC LCD Temperature Sensor V2 - Red + G1/4 Plug Sensor HighFlow Product Suggesties en Nieuws 18
jev09 The Desk "Red Dragon" Gallery & Build Logs 52
canonchiel [VERKOCHT] Bitspower G1/4 Deep Bold Red 1/2 Fitting 11 stuks Verkocht 0
G AGB-O-Matic Red of Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
yamaha_R1 a real "RED" CATHODE ? does it exist? Cases en Modding 12
R Blood Red kleur, welke koelvloeistof met welke slang? Waterkoeling 1
l3p [VERKOCHT] 5 x BitFenix Spectre Pro Led Red 120mm Verkocht 4
l3p [VERKOCHT] 3 x Enermax T.B. Vegas Duo UCTVD14A 140mm Fan - Blue/Red- 1500RPM Verkocht 9
l3p [VERKOCHT] Enermax T.B. Apollish Red 4x 140mm & 1x 120mm Verkocht 9
K Aerocool Strike-X Panel Fan Controller Red Hardware & Software 0
DieHard vraagje: Aerocool RS12 Carbon Fiber 120mm Fan - Red Overige Koeling 2
DieHard Enermax Apollish Red 120mm case fan HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Asphiax Koolance LIQ-702 Liquid Coolant Bottle, High-Performance, 700mL (UV Red) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Homienator [RES]Bitspower Ice red. HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Lindenberger Red Phantom en ik. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan