Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Qua muziek maakt het imo geen verschil, of iig op de manier hoe ik daar muziek luister (dreunen)
Wil ik echt genieten van muziek zet ik de htpc aan
Of het in game verschil maakt qua positiebepaling weet ik niet echt, daar heb ik al te lang niet meer voor gegamed
Dit weekend gespeeld met wat restanten acrylic.
Ik ga voor deze prototype poten/build geen grote nieuwe platen bestellen. (hint )
Als je dan eenmaal bezig bent wil je steeds verder/uitgebreider
Zo'n freesje is echt superhandig voor welk materiaal ook.
Het liefst had ik de kleine ring ook nog gedaan.
Ik had een stukje mat, doorzichtig en glimmend zwart plexi, vond deze net iets mooier
Even op de UV 'testbak'
Gaatjes uitboren.
Misschien dat ik er ooit toch een ledstripje achterzet.
De andere poot volgend weekend
Ik heb nog niet veel tijd gehad om echt met de hardware te spelen.
Hier toch wat temperaturen van de CPU/GPU(s) en bench van de SSD's van het linker systeem.
En wat temperaturen van de CPU/GPU(s) en bench van de SSD's van het rechter systeem.
Je SSD snelheid begint richting RAMdisk snelheden te komen viel me op, maar denk dat de latency wel een stuk hoger ligt. Iets vergelijkbaars met een 2GB RAMdisk: http://img703.imageshack.us/img703/6846/benchmark1.png
Oh, en wat is dat voor een freesje? Een dremel met flexibele as of anders?
Je SSD snelheid begint richting RAMdisk snelheden te komen viel me op, maar denk dat de latency wel een stuk hoger ligt. Iets vergelijkbaars met een 2GB RAMdisk: http://img703.imageshack.us/img703/6846/benchmark1.png
Oh, en wat is dat voor een freesje? Een dremel met flexibele as of anders?
Heb nog steeds niet kunnen ontdekken waar dit aan ligt, zou zomaar de controller zelf kunnen zijn :/
Vind het op dit moment ook niet zo belangrijk eigenlijk
Haha, jij volgt ook echt alles overal en van iedereen he
Zoiets blijf je houden als je een log bijhoudt op meerdere fora, begin er al aan gewend te raken
Haha, jij volgt ook echt alles overal en van iedereen he
Zoiets blijf je houden als je een log bijhoudt op meerdere fora, begin er al aan gewend te raken
Neuh, maar sequentieel toch wel aardig die richting op. Random IO ws een stuk minder. En ik snap dat dat niet de bedoeling was, anders had je ws wel meer RAM in dat bord gepropt, haha.
Het is de standaard dremel met flexibele as. Dit freesje is waar ik helemaal verliefd op ben, werkt op alles
Aha thnx! Als ik nog eens een freesje nodig heb, staat deze bij de favo's.
Btw: trilt/bibbert dat ding niet als je met staal werkt of glijdt ie er juist lekker soepel over (zoals de bedoeling is)? Ik heb dat namelijk ook wel eens gehad met een freesje in de dremel, irritant werken, maar je komt uiteindelijk wel waar je moest zijn.
Het is alweer ruim 2 maanden geleden, tijd weer voor een kleine update.
Ik had wat tijd nodig om de monitor stand en de monitoren bij elkaar te sparen.
In de tussen tijd een kleine passief gekoelde Htpc mod 'L3p AlCu' afgewerkt.
En bezig met een watergekoelde acrylic build 'L3p - Parvum'
Ook heb ik een een kleine verzameling 'Desk pc' builds aangemaakt van wat ik de laatste paar jaar tegengekomen ben. Desk pc build collection.
(Als je de jouwe toegevoegd wilt zien, stuur ff pm )
Hier dus de foto's van de laatste 2 maanden.
Allereerst een vloerstaande monitorstand op de kop getikt.
Heb hiervoor gekozen omdat ik nogal graag aan mijn bureau mag prutsen en geen zin had om aan de bestaande 80Kg nog eens 25Kg toe te voegen
Dell 17" gemonteerd voor de looks ... beetje klein
In te tussentijd wat andere dingen gedaan en getest met het bureau.
En de allereerste van de 3.
Was sinds dag 1 verliefd op dit design.
Paar weken later ook de 2e monitor binnen.
Nu alleen nog een oplossing vinden voor de missende Vesa mount
(Soms moet je iets opofferen voor design)
Warranty voided .. maar wel de poot eraf
De originele Vesa mount van de RS stand zal niet gaan werken op het 1.5mm dunne plastic.
Dus iets anders bedenken.
Zal de bevestiging van de originele voet worden.
Gelukkig nog een stukje aluminium staaf liggen van 15x15mm
Gelukkig werken Asus en RS met metrisch
Dus boren en tappen.
En gemonteerd.
De eerste hangt!
De buitenste 2 gaan iets anders vast maar dit moet ook lukken.