• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Cross by Red Harbinger


Thanks K.3nny!

Pfff waar haal je de tijd vandaan joh?!?! haha Wel suppers mooi! :D
Fijne verzameling deskbuilds ook, best handig zo'n lijstje met uitgewerkte ideeën. ;)

Dank je Marcel, ik heb zowat mijn hele zomervakantie gebruikt voor Cross en L4n :p
Dan heb je tenminste even de tijd om wat te doen hehe.
Ik denk zelfs dat dit de helft nog maar is van alle desk builds die er zijn.

man man man :D

Wat een mooi ding :)
Jammer dat de shop momenteel niet werkt ... ben eens benieuwd naar de prijzen/kleuren :)

Profit!

Dank je dmi, hopelijk spoedig :D

Ik heb een klein vraagje: Kan het glas ook zo open (net zoals een motorkap) of moet je die glasplaat er volledig af nemen?

Nee de glasplaat moet je er volledig afpakken. Wil je dit echt met gasveren en scharnieren doen komen er weer veel kosten bij :/
 
Ik had het ook al ergens anders geplaatst maar echt top je werk met die custom steun. De monitoren lenen zich heel erg voor een 3 monitor setup qua looks. Jammer dat de echte bezels bij geen enkele monitor echt dun zijn. Van het scherm zelf bedoel ik dan.
 
Dat vraagt natuurlijk om wat meer uitleg :D

Cross is bijna klaar. Tussendoor doe ik de Parvum build, wat gelijk weer een mooie aanloop is voor het volgende.
Iets wat ik al die tijd al heb willen doen, het Cross bureau in het groen :)

Ook omdat Razer zeer te spreken was over wat ik een paar maanden geleden met mijn oude L3p D3sk heb gedaan. (Kwam uit eigen knip)

Dus ik dacht, waarom geen Cross rebuild in het groen met als thema Razer.
(Dit is dus geen opdracht van ze, wel sponsoring van gaming gear.)

Maar het gaat dus echt een project worden voor mezelf ... voor op de zolder ... mijn droompje :)



Raz3r D3sk | L3p
 
Echt onvoorstelbaar Peter. Ik wil niet weten (ondanks sponsoring) hoeveel geld hier in om gaat.....

Het is echt klasse! Ook het feit dat je die desks op de markt gaat brengen is gewoonweg geniaal!!!! En dan kom ik aan met mijn bouwmarkt gemodde case uit 2001..... Tja, verschil moet er wezen. :lol:
 
Een kleine update tussendoor.

Allereerst het accessoire pakket voor deze build.




De monitor supports voor de 2 andere monitoren ook gemaakt.
De foto's spreken voor zich :)


























Ik ben momenteel volop bezig te onderzoeken waarom ik al sinds het begin een probleem heb met het geheugen.
Het moederbord herkent het geheugen niet uit slot B1 en B2. (Meer info zie link)

Via V&A op tweakers heb ik dus heel waarschijnlijk een gestolen of te ver overgeclockte cpu van iemand met een hele goeie reputatie overgekocht.
Achterna lijkt het serienummer zelfs uit de cpu pcb gekrast te zijn. (nooit geen erg in gehad)
Nog geen idee wat ik hiermee moet :|







Hopelijk spoedig de laatste monitor ophangen :)

 
Laatst bewerkt:
Tjah, reputatie is altijd een moeilijk iets he. Een 5/5 is makkelijk en snel gegeven, maar wat als je dan achteraf een probleem tegenkomt? Zelfde hier, een CPU die problemen heeft met meer dan 24GB ram. Is dat een probleem met de hoeveel ram? Of het aantal latjes? Het kan ook een compatibiliteits-probleem zijn, niet alle latjes worden in 4-way dual channel ondersteund. Nu heeft l3p al de meeste zaken getest, maar als de verkoper het gewoon bij 16GB hield dan is het best mogelijk dat hij ook van niets wist.

Natuurlijk kan het even goed zijn dat die tweaker er wel van weet en gewoon geprobeerd heeft om er nog iets voor te krijgen in de hoop dat de koper er geen probleem zou mee hebben (als in "ik gebruik 32GB ram, maar wie anders gebruikt er nu zoveel ram?"). Het gaat hier tenslotte over een flink dure CPU, dan durft men wel eens een risico nemen. Sterker zelfs, een goede reputatie kan daar soms aan bijdragen. 1 slechte review tussen allemaal goede geeft eerder de indruk dat de koper een probleem heeft dan de verkoper.

In elk geval hoop ik dat het uitgeklaard raakt ;)
 
Mooi vakje vakmanschap met die beugels. En het zit je niet mee met die cpu man.

Dank je Mark, en nee idd :/

Inderdaad, die kleine dingen, zoals dat handgemaakte beugeltje, daar smul ik van.

Als je ziet wat een bende zoiets met zich meebrengt zo op zolder :p

een zelf gemaakte beugel voor je monitor.. i love it =) en misschien moet je tweakers even waarschuwen daarover? Want het is niet normaal dat iemand met een goeie reputatie zulk spul verkoopt =)

Tja weet niet, wat ik als antwoord krijg is "Hij werkte hier en is al veel te lang geleden" :/

Tjah, reputatie is altijd een moeilijk iets he. Een 5/5 is makkelijk en snel gegeven, maar wat als je dan achteraf een probleem tegenkomt? Zelfde hier, een CPU die problemen heeft met meer dan 24GB ram. Is dat een probleem met de hoeveel ram? Of het aantal latjes? Het kan ook een compatibiliteits-probleem zijn, niet alle latjes worden in 4-way dual channel ondersteund. Nu heeft l3p al de meeste zaken getest, maar als de verkoper het gewoon bij 16GB hield dan is het best mogelijk dat hij ook van niets wist.

Natuurlijk kan het even goed zijn dat die tweaker er wel van weet en gewoon geprobeerd heeft om er nog iets voor te krijgen in de hoop dat de koper er geen probleem zou mee hebben (als in "ik gebruik 32GB ram, maar wie anders gebruikt er nu zoveel ram?"). Het gaat hier tenslotte over een flink dure CPU, dan durft men wel eens een risico nemen. Sterker zelfs, een goede reputatie kan daar soms aan bijdragen. 1 slechte review tussen allemaal goede geeft eerder de indruk dat de koper een probleem heeft dan de verkoper.
In elk geval hoop ik dat het uitgeklaard raakt ;)

Dat is het probleem nou juist, ik zou er nog wel mee kunnen leven met 16GB :)
Maar als slot B1 en B2 niet werken, dat zijn net de slots die je nodig hebt om 16GB of 32GB of 64GB in quad channel te laten draaien.

Als je dus de slots gebruikt met 4 reepjes dan boot hij maar met 12GB ipv 16

Denk niet dat er iets opgelost gaat worden :/


misschien leverd deze utilitie wat gegevens van je processor op

Support for the Intel® Processor Identification Utility

Het is een officiële 3960x met garantie tot 2016 (Als het serienummer niet weg zou zijn)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Freddy Red Harbinger Cross Desk - Ultimate Liquid Cooling Ready HighFlow Product Suggesties en Nieuws 45
Limecat Phobya Screw UNC 6-32 x 5 Cross-Slotted Black Nickel (4pcs) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy GEVONDEN: Modwerk aan voet platen van mijn Cross Desk Gevonden 3
N Cross Desk, glas sterk genoeg voor Eyefinity monitor set (45kg)? Cases en Modding 6
P [Buildlog in-progress] Cross Desk Gallery & Build Logs 41
Freddy Freddy's Cross Desk :) Gallery & Build Logs 373
L Liahkim - Youri - Thermaltake GT10 en binnekort Cross desk van RH! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 20
S 4870x2 in cross 1 fan niet in te stellen Hardware & Software 14
Slade Blue and Red, or Red and White Tubes? What looks better? HighFlow Forum 1
HighFlow Gefeliciteerd, Red Falcon. Felicitaties 0
Rammstation PrimoChill FI-V-BR Vortex Black POM Flow Indicator - Blood Red HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
M-O-D Powercolor RX 5700xt red dragon Waterkoeling 2
P advies clear red coolant non-uv Waterkoeling 6
bunbun casemod project "red elegance" Gallery & Build Logs 11
iSP Alpenföhn Wingboost 2 120mm Blood Red Review (English) HighFlow Product Reviews 0
G Nzxt s340 black/red Gallery & Build Logs 0
P Red Harbinger Fmj Series reservoir cover HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
R Titanium Red Gallery & Build Logs 7
J joeri1 / Joeri / Red Storm Gaming-PC Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
Hightower Bitspower Pump Cooler For DDC/MCP355 (Red) - BP-DDCPC-RD HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Dirk Kramer Red Carbon desk build Gallery & Build Logs 15
S BIG RED 900D Steves1990 Gallery & Build Logs 38
A Mayhem pastel red? Waterkoeling 5
DjangoSoe -Red NineHundred- By DjangoSoe Gallery & Build Logs 11
the_cyberspace Mayhems X1 UV Red Coolant 1Ltr HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
R Red Haze (pc-d600) Gallery & Build Logs 17
volcom Aerocool DS Dead Silence Fan 120mm Red HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
C ASUS Republic of Gamers FERRARI RED Liquid Cooled PC Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
B BitFenix PSU 8-Pin - 8-Pin PCI-E Verleng Kabel 45CM Sleeved Red/Black Cases en Modding 4
Freddy Red Harbinger FMJseries Reservoir covers, uit voorraad leverbaar! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
volcom phobya extension 3 pin 30 cm UV Red HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
volcom Cooler Master Jetflo 120mm Red HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
D [IN-ACTIVE] RESERVOIR BITSPOWER (Bitspower Water Tank Z-Multi 250 - POM - Ice Red) Verkocht 0
PlayGamble Mayhems Pastel RED HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
PlayGamble Red Black White MOD Gallery & Build Logs 5
B XSPC LCD Temperature Sensor V2 - Red + G1/4 Plug Sensor HighFlow Product Suggesties en Nieuws 18
jev09 The Desk "Red Dragon" Gallery & Build Logs 52
canonchiel [VERKOCHT] Bitspower G1/4 Deep Bold Red 1/2 Fitting 11 stuks Verkocht 0
G AGB-O-Matic Red of Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
yamaha_R1 a real "RED" CATHODE ? does it exist? Cases en Modding 12
R Blood Red kleur, welke koelvloeistof met welke slang? Waterkoeling 1
l3p [VERKOCHT] 5 x BitFenix Spectre Pro Led Red 120mm Verkocht 4
l3p [VERKOCHT] 3 x Enermax T.B. Vegas Duo UCTVD14A 140mm Fan - Blue/Red- 1500RPM Verkocht 9
l3p [VERKOCHT] Enermax T.B. Apollish Red 4x 140mm & 1x 120mm Verkocht 9
K Aerocool Strike-X Panel Fan Controller Red Hardware & Software 0
DieHard vraagje: Aerocool RS12 Carbon Fiber 120mm Fan - Red Overige Koeling 2
DieHard Enermax Apollish Red 120mm case fan HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Asphiax Koolance LIQ-702 Liquid Coolant Bottle, High-Performance, 700mL (UV Red) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Homienator [RES]Bitspower Ice red. HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Lindenberger Red Phantom en ik. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan