HF logo helemaal naar links, producten eraf en dan rechts niets behalve een fade-out.
+ het logo wat groter
Met producten vind ik zelf beter bij het karakter van de shop passen. Hangt natuurlijk ook helemaal af wat Freddy met de banner en zijn shop wil uitstralen. Maar buiten dat denk ik dat een koelblokje of ander koelinggear dingetje erin een bezoeker direct op onbewust niveau al een indruk geven van waar je ongeveer beland bent op je scherm.
Daar had imo net zo goed een Swiftech Storm kunnen staan ipv het nieuwste blokje. Koelingsspul staat denk ik een beetje los van "de rat race" voor het nieuwste van het nieuwste waar de rest van de hardware wereld zich mee bezig houd. Het lijkt wel die kant op te gaan met wc spul, maar die schijnbare 0.2c winst tussen verschillende blokjes valt niet te vergelijken met bv een nieuwe generatie grakachips oid.
Thanks quadcore voor je tips :023:
schaduw 1 puntje kleiner en de gloed binnen een puntje kleiner van die tekst en de gloed weggehaald van het logo. Wel de kleuren ietsje harder gemaakt om een beetje contrast te behouden met het blauw waar i op staat.
Gravity kon ik niet vinden. Waarschijnlijk omdat ik al een tijdje gewend ben aan een nl versie.
Laatst bewerkt: