• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

ColdBug / Powerplant

eerst en vooral zeer mooie build!!!!!!!!!

wouw.. ben erg benieuwd naar je resultaat.. kan het niet vaak genoeg zeggen isoleren die handel.

qua isolatie zit ik wel goed 3x 1cm armaflex onder/rondom mijn cpu op de achterkant heb ik 1cm dikke armaflex :) en niet vergeten plastic spray rondom de socket.

maar heb wat vragen over het bovenstaande: die isolatie en die spray is dat om condensvorming tegen te gaan?

een zeer nette build verder!!

allemaal beste wensen nog :).

Big Update komt nog maar ik wou toch ff de temps laten zien :)

Heb net fresh W7 geïnstalleerd en moet zeggen ben cker tevreden over de temps .
Ik ga buiten nog 1080 + 480 rad in serie zetten om toch de tec extra te koelen voor nog meer overklok ruimte.

dit is de temp na ongeveer 2 uurtje gebruik en idle

2hhk2vd.jpg

hmm als je nouw een metalen doos maakt en daaromheen koperen buizen maakt en die koperen buizen aansluit op je waterkoeling dan zou je bier lekker koud staan :p

ONtopic: Echgt superb mooie temperaturen :p

dat probleem heb/had ik ook in een keer is het weg en heb volledige 12 gig. en dan ineens ook weer 8 gig.
Dit probleem hoor je wel vaker met de rex3, lijkt wel dat de hardware van de laatste tijd veel bugs hebben.
snel ontwikkelen en hup de markt op......

Ik heb dit ook een paar keer gehad met een computer, ik heb het volgende gedaan:
start -> uitvoeren -> msconfig.exe -> computer opstarten -> geavanceerde opties
Daar moet je maximaal geheugen aanvinken en op 12gb zetten (in mb). Daar kun je ook het aantal processors instellen (kan je een kleine winst opleveren bij het opstarten.)
Als je dat hebt gedaan moet je op OK drukken en toepassen. Dan de computer opnieuw opstarten en als het goed is heb je weer 12gb.

Als eerst wil ik Peter (L3P) bedanken voor zijn hulp hoe ik mijn loops het beste kon vullen :)

Heb nu alles draaien foto's komen nog is nog niet klaar helemaal de front paneel moet nog geboord worden, ook moet ik nog de codeslot bevestigen.

ik heb een filmpje gemaakt over mijn fans en geluid dat ze maken heheh :) moet zeggen dat enkel fan van mijn TEC voeding meer geluid maakt als mijn 8 fans op mijn rad. Deze zal ik een deze dagen nog vervangen.

Delta fan maakt even veel geluid als Airbus 380 lol :D

Ik zal volgende week nog 1080 rad in serie zetten met de rad buiten, ik ben cker niet onder de indruk van mijn rad deze koelt maximaal (in de avond) 5 a 6 graden en 's middags 2 a 3 graden.

ik heb al 480 liggen hier deze gaat ook in serie 480 + 1080 :D en de huidige rad ook nog.

Ik zal nog een tabel maken in excel met tempratuur verschillen water/tec/cpu

voorbeeld

voorbeeld

Water temp = 11
CPU temp = -28
CPU snelheid = 3700Mhz lichtjes overklokt (idle)

Watertemp = 35
Cpu temp = -12
CPU snelheid = 3700Mhz lichtjes overklokt (idle)

Ik zal dan uitgebreid tabel maken wat de verschillen zijn bij verschillende water temps

Terug
Bovenaan