Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
volgens mij als je een kraan in de tuin hebt hangen sluit je die leiding altijd af voordat het gaat vriezen ivm dat ijs uitzet... dus lijkt het me niet slim om ze in een bad van water te dompelen ...
maomanna zei:lol wtf....
wat ben je allemaal van plan??????
echt te overdreven! vandaar ook de dislikes
gast, kom op, 5ghz kan ook op een makkelijke manier, ipv je huis compleet verneuken met allerlei gaten en weet ik t wat allemaal.....!
blijf het ziek *in negatieve zin* vinden
Legendary zei:nou dan hoef je toch mijn build toch niet te volgen jij kan ziek vinden maar ik vind het leuk damnsz gozer wat is je probleem.
btw misschien wil ik wel nog hoger klokken hoe weet jij dat als ik 5Ghz stabiel krijg met nette temps ga ik natuurlijk nog hoger. En laat mij is een stabiel 24/7 overklok van 5Ghz of hoger is zien. (zonder dice,LN2 of tec)
wwwicked zei:Ondanks dat ik het zelf ook niet zou doen, vind ik die dislikes ook nergens op slaan. Maar goed.. weinig van aantrekken en gewoon je ding doen toch. Iedereen gaat anders om met zijn huis / computer. Maare.. 5 Ghz op Water is best wel bijzonder hoor.
calimero zei:de dislikes snap ik niet helemaal
Da's eigenlijk kinderlijk eenvoudig uit te leggen, maar de forum regels verbieden mij dat.
En dan is een dislike knopje erg handig ...
Geef je toch beknopt je mening zonder toelichting.
nou dan hoef je toch mijn build toch niet te volgen jij kan ziek vinden maar ik vind het leuk damnsz gozer wat is je probleem.
btw misschien wil ik wel nog hoger klokken hoe weet jij dat als ik 5Ghz stabiel krijg met nette temps ga ik natuurlijk nog hoger. En laat mij is een stabiel 24/7 overklok van 5Ghz of hoger is zien. (zonder dice,LN2 of tec)
maomanna zei:Ieder zn mening en het is mijn recht om dit te vinden
Als je het leuk vind, lekker door gaan!
Ik vind het niks en veel te overdreven.
Het is overigens niks persoonlijks!
Het is niet zo dat je alleen maar ooh gaaf vet stoer en weet ik t allemaal t.
"Negatieve" dingen of zaken die iemand anders niet leuk vind.
Het wil niet zeggen dat als iemand het niks vind, dit niet mag laten horen.
Wat jij er vervolgens mee doet, is aan jou
Kun je dat passieve rad niet beter ook op wat afstand houders iets van de muur af plaatsen zodat er lucht achterlangs kan dat zal ook behoorlijk wat extra koel oppervlak op leveren