Update: Midplate & Noise reduction en van alles wat
Afgelopen dagen wat lopen stoeien met de hdd en ssd bays, hiervoor heb ik de bestaande bays aangepast van de Haf x
Opgemeten zodat er 2 hdd's en/of 2 ssd's in kunnen en door de midden gezaagd. Netjes overgespoten en klaar zijn de bays
Bay 1 voor de ssd's
En bay 2 voor 2 x 1 TB hdd
Oww kheb trouwens een nieuwe maat die alles in de gaten houd en waar nodig bijschijnt,
hij is al vaker op de foto langsgekomen, maar vond het nu wel tijd om hem voor te stellen
Mr. Gorillatorch
Mr. G weggestuurd om op te laden. Nogmaals bay 2
En zo komen ze ongeveer
Bay 2 op z'n plekkie
En bay 1 net onder de bay van de slimeline dvd. 1 ssd heb ik al, 2e is al halverwege het spaarvarken
voor de dvd-rw heb ik een oude bay gebruikt die ik vroeger gemaakt had
De dvd speler erin
En zo gaat hij worden, moet nog wel een beetje afwerken
Nog wat aanpassingen gedaan in de plastic cover
En past precies
Oja randje is ook al van de sticker, moet hem alleen nog ff frosten
Voor de midplate heb ik ook wat wijzigingen bedacht. Iig. de doorvoer van de graka voedingen erin geslepen
Voor de noise reductie heb ik isolatieband op de midplate geplakt
En kheb nog een mooi stukje plafondplaat op maat geslepen, brilletje op en slijpen maar
Mooi stukkie weer
En hieroverheen komt nog een midplate van 5mm zwart acryl
Zoiets als dit. Ziet er strak uit, al zeg ik het zelf
Ik heb ook nog wat voorbereidingen gedaan voor de backplate, die uit 1 stuk gaat worden
Om deze vlak op de achterkant te krijgen heb ik de bestaande popnagels moeten vervangen
voor black countersunk popnagels.
De standaart popnagel
Uitboren en verzinken
Zwarte popnagel erin met een stukkie schilderstape om beschadigingen tegen te gaan
En poppen maar
En zo heb de hele achterkant gedaan, ff werk maar wel mooi, alleen zie je er straks niks meer van
Dit was hem weer voor dit weekend, wordt vervolgd!!!
Grtzzz.