• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

CleanLi

Status
Niet open voor verdere reacties.
De achterste fan op het rad (boven het moederbord) zit als outtake, de voorste fan zit als intake (zit ter hoogte van de hdd en de pomp) ;).

Maar ik moet eerst zien hoe het zich houdt op deze manier, mocht het zijn dat de temps (of geluid) niet naar wens zijn dan bestaat er een grote kans dat er nog een intake/outtake bij komen in de zijpanelen (vandaar dat daar ook nog geen windows in zitten ;)).
 
Nog even geshopt bij Freddy en bij andere:

Van HighFlow / Freddy:

1x 40mm NOISEBLOCKER NB-BlacksilentFan XM1 40x40x10mm 2800RPM (ter vervanging van de herrieschopper in de flex voeding),
1x Bitspower G1/4 Silver Shining Stop Fitting,
5x Koolance Hose Clamp / Slangklem (3/8) Zilver,
1x Nanoxia FCX PCI bracket fan controller,
1x G1/4 T-Stuk Fitting (3x ID),
2x XSPC LCD Display Temperature Sensor - White,
1x Thermosensor G1/4.

Van the_cyberspace:

1x Bitspower 2xG1/4" Fillport Silver Shining.

Van Soppy:

5x BP zwarte stubbies.

You say overkill for the little system?? Yeah, but it's funny right :p.
 
blijft een nice build om tevolge mark maar voortaan laat ik men outlook maar lekker uit xD
schrik me hier rot omdat outlook ff een seintje geeft over je topic :p

maarja

Keep Up The Good Work
 
Die dingen zijn nice :D Ben er ook erg blij mee. Lekker op 1 de tempsensor solderen :)

Yup ik heb er ook 1, ook wit. Geven veeeeel meer licht dan ik had verwacht. Zal wel een wwwicked-ledje in zitten ofzo :p
Mijne zit met een hoekbeugeltje vast aan de voeding, zodat ik mooi de systemp kan zien door mijn window.

@ Wwwicked: keep up the good work, lees graag mee in het topic. Was ook eerst bijna verontwaardigd dat je echt de bijl (bij wijze van) in zo'n mooie kast zette. Gelukkig is het er alleen maar mooier op geworden.
 
CleanLi krijgt een ander doel, namelijk als main rig. Ik begin hem zeer lief te vinden en mijn vrouw wil geen 2e pc (rare muts).

Betekend wel dat er andere hardware in komt, het ITX bordje is namelijk wat zwakjes voor Photoshop en gamen (of mijn wensen zijn te groot, wat ik me niet voor kan stellen).

Tevens heb ik met het blokje meerdere lekker gehad ondertussen, dus het blok vertrouw ik niet helemaal (al draait ie nu al circa een dag of 5 lekvrij). Het blok gaat in ieder geval niet weg, maar op de plank.
 
Nu zal het wel krap gaan worden ... :p

Tenzij met een single slot 5770 ofzo en een itx bordje met een 2500k op ofzo, dan heb je heel wat kracht in huis.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan