• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

CleanLi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag een rubbertje binnengekregen van EK (thanks Eddy!).

Dus morgen weer opnieuw testen (eerst zonder mobo eronder ;)).
 
Op dit moment staat hij er zo bij:

01.jpg


02.jpg


03.jpg


04.jpg


Cooler Master, bedankt voor het beschikbaar stellen van de flex atx voeding. Kom zo veel beter uit met de ruimte.

De fancontroller twijfel ik nog erg over. De bay onder het reservoir is een hot swap sata bay die ik geleend heb uit een Silencio 550 :D.
 
Alain, Frans filosoof en essayist 1868-1951"Wat ik zo mooi vind, is dat degene die de fout buiten zichzelf zoekt, nooit tevreden is, terwijl degene die de fout meteen bij zichzelf zoekt en zegt: 'Wat ben ik stom geweest', door zijn ervaring rijker wordt en blijmoedig is."

Hallelua!
 
Beetje leuke vooruitgang Mark !

Ik blijf het wel een eigenaardig kastje vinden, desalniettemin zal hij wel leuk worden (vermoed ik:)).
 
Nog even wachten op de nieuwe vloeistof (EK clear) en dan weer testen:

01.jpg


02.jpg


03.jpg


Rad zit nu intern en de fans zitten in de top, kwam beter uit met de Black Ice GT Stealth XFlow 240mm die ik van Mannozels overgenomen heb. Erg handig trouwens dat er 1 aansluiting per kant zit, zit lekker kortbij het res gelijk :D.

Overigens een andere voeding binnengekregen voor de CleanLi, met dank aan Ruud van Cooler Master:

psu.jpg

Links een dvd brander, in het midden de 220 Watt flex atx voeding met dank aan Ruud en rechts een standaard ATX voeding. Ukkie he :D.

Het standaard bedieningspaneel zit er nu ook weer in:

04.jpg
 
Laatst bewerkt:
Schiet mooi op, jammer van die eerste lekage.
Heb direct mijn blokjes bekeken toen ze binnen kwamen voor ik ze erop schroefde want heb wel eens meerdere verhalen gehoord over o-ringen
Toch nog netjes weer opgelost :)

Ben benieuwd naar het eind resultaat
 
Wel lekker zo'n D5 :p

Mark, het wordt er beter op, ook al blijf ik het een gek ding vinden :D
Case is gek, baasje is knettergek :p.

Zekers lekker die D5, net gemerkt dat hij tussen 2 en 3 in het lekkerst draait in deze setup:


Aan het begin nog wel last van een zweetplek bij een blokje, maar nu niet meer. Was ook het blokje waarbij het rubber vervangen is (voor het vullen nog even gechecked of het rubber goed zat, wat ook zo was).
 
Laatst bewerkt:
Ik zou zeggen, vooruit met de geit.
Komt er tevens nog een 120mm fan als intake bij het mobo ofzo (achterin dus)? (lijkt mij wel handig en ook voor de prestaties van je wc ;))
 
Nee, er komt intake achterin. De ene fan op het rad zit als intake, de andere als outtake. Normaliter niet de manier, maar in dit geval zou het geen probleem moeten zijn gezien de warmtedump van het systeem ;).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan