• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

CleanLi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet op de verwarming leggen. Je moet m in een afsluitbaar doosje doen ofzo ( tupperware bijv) bovenop rijst leggen. Dat trekt het vocht eruit. (heb namelijk de eerste onderwaterfoto met een nokia n900 :) )
 
Tot nu heb ik altijd de moederborden op de verwarming gelegd en allemaal zijn ze weer tot leven gekomen. Dus het mobo blijft op de verwarming hier :p.
 
Dat meen je niet! Dat zuigt echt! Misschien toch maar laten drogen in een afgeslotenbak met inderdaad rijst of een hoofdkussen gevuld met kattengrid.

Hoop voor je dat hij het doet.
 
Heb je nou gedraaid met prik op mb of zonder prik erop?
Dit heb ik namelijk nog nooit meegemaakt.
 
ik zei t toch :( balen man
Mobo is na een dag alsnog de rijst in gegaan ;).

@L3p: Zonder prik.

Edit:

Big fail dus. Het gaat natuurlijk sowieso niet werken wanneer je het bord probeert te starten dmv de reset switch pinnetjes :048:.

Bord doet het dus nog wel :D. Jeetje, wat een actie zeg.
 
Laatst bewerkt:
Edit:

Big fail dus. Het gaat natuurlijk sowieso niet werken wanneer je het bord probeert te starten dmv de reset switch pinnetjes :048:.

Bord doet het dus nog wel :D. Jeetje, wat een actie zeg.

Je eigen Facepalm-momentje en er goed om kunnen lachen is altijd leuk :)

Alain, Frans filosoof en essayist 1868-1951"Wat ik zo mooi vind, is dat degene die de fout buiten zichzelf zoekt, nooit tevreden is, terwijl degene die de fout meteen bij zichzelf zoekt en zegt: 'Wat ben ik stom geweest', door zijn ervaring rijker wordt en blijmoedig is."
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan