• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

CleanLi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ondanks het proppen is dat wel een effectieve/creatieve manier om het mobo te plaatsen.
Ben zeer benieuwd naar hoe dat uit gaat pakken.

Succes.
 
In / na het weekend zullen er weer updates komen.

Voor nu, eerst nog de voeding van de CleanLi. Hiervoor heb ik een Cooler Master Flex ATX PSU 220W voorzien van enkele designstickers (gemaakt met Photoshop) die gemaakt zijn door Reinoud Ramaker:

01.jpg


02.jpg


03.jpg


De overige grijze vlakken zullen nog zwart gemaakt worden (hiervoor grijp ik terug naar de good old Edding) en de kabels zullen gedeeltelijk aangepast worden met krimpkous (geen sleeve dus).
 
Laatst bewerkt:
Nog flink zitten passen en meten, maar mijn Asrock H67M mATX bord gaat op een paar mm na net niet passen :093:.

Maar, met dank aan mijn grootste sponsor (mijn vrouw) een leuk ITX bordje aan mogen schaffen bij Ome Freddy:

Z68M-ITXHT(m).jpg


Oftewel, een Asrock Z68M-ITX/HT :D.

Dat wordt weer SketchUppen.
 
hey daar zijn we weer!!! :D:D top ik kan weer genieten van een kunstwerkje:p
balen van de mATX bordje:p maar gelukkig heb je nu wat meer ruimte nu om wat leuks te doen;)

al ideetjes of plannen voor die mATX??:p een nieuw projectje perhaps??:p
 
nice, heb je die kast btw helemaal 'from scratch' getekend???

zelf vind ik de res op de hoogste bay handiger aan de binnenkant(mocht je er iets onder kwijt willen)
maar cooling by highflow in het midden met de temps erboven ziet er ook verdomd goed uit:p

en zag ik dat goed?? de rad boven in had maar 1 fitting, is het zo'n X-flow rad van HWLabs??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan