• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

CleanLi

Status
Niet open voor verdere reacties.
leuke hardware.. alleen is een K cpu niet echt handig op een H67 mobo.. de H67 chipset kan niet met de multi overklokken als bij de P67.. dus kan je beter een 2500 nemen of een P67 mobo

Damn, ga ik wel aardig over mijn budget heen van 300 euro (376 euro in totaal ongeveer nu).. pfff...
Morgen eens nog harder over nadenken.

Wicked, je komt naar TP9 he, ik weet niet of je tegen dan je HW al hebt, maar ik heb hier nog een 4GB kit van OCZ liggen,
OCZ gold 1333mhz ddr3 9-9-9-nog iets 1.65v latjes, spiksplinternieuw, enkel eens getest of ze werkten.

Als je interesse zou hebben ;)

setupje ziet er ook mooi uit, enkel die low end graka's betaal je imho te duur voor wat ze maar zijn nieuw ...

Wicked, je komt naar TP9 he, ik weet niet of je tegen dan je HW al hebt, maar ik heb hier nog een 4GB kit van OCZ liggen,
OCZ gold 1333mhz ddr3 9-9-9-nog iets 1.65v latjes, spiksplinternieuw, enkel eens getest of ze werkten.

Als je interesse zou hebben ;)

setupje ziet er ook mooi uit, enkel die low end graka's betaal je imho te duur voor wat ze maar zijn nieuw ...
Ik kom alleen zaterdag (zonder pc) en wil tegen die tijd de Lili in ieder geval wel weer in elkaar hebben zitten (en een beetje Ghetto spelen met de setup ;)).

Die low-end graka is puur omdat ik geen gamer ben, ding zal ook wel UT99 draaien (net zoals mijn huidige onboard gpu) ;).

En koop voor deze setup liever nieuw ;).

Naja, 'k kon het maar aanbieden, qua graka zou ik liever een oudere highendere kaart nemen dieje voor hetzelfde geld koopt, staat weer net wat dikker, 2ehands 5770/5750 je verslind weinig energie en staat wel net imho, maarja, ieder z'n keuze :)

Voor 30 euro heb je al een nieuwe 1GB 5450 dus als je niet echt naar performance op zoek bent is dat mss een hele mooi optie

Zojuist het front in de lijm gezet (zit een stuk alu aan de binnenzijde ter versteviging):

20_kl.jpg

Als je goed wilt kunnen inzoomen (klik).

Front meet nu 37,6 cm (frame only). De achterkant is nog 45,8 cm :D.

Begint al ergens op te lijken! wanneer ga je de achterkant aanpakken? Ik zie nu ook welke lijm je gebruikt hebt, en die is volgensmij supermoeilijk te schuren :eek:

Begint al ergens op te lijken! wanneer ga je de achterkant aanpakken? Ik zie nu ook welke lijm je gebruikt hebt, en die is volgensmij supermoeilijk te schuren :eek:
Bison Kombi Metaal en heb voor het lijmen een stukje weg moeten schuren van het eerdere lijmen, maar ging perfect en zonder moeite.

Achterkant ga ik pas aanpakken als de binnenzijde zo goed als vast zit. Eerst de voorzijde van het frame dus, dan de bays, dan de mobotray erin. En dan pas de achterzijde, zodat ik weet waar ik precies moet gaan zagen. Ik moet niet alleen de cijfertjes qua maten hebben, ik moet de ruimte ook kunnen zien ;).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan