The Grinch
New member
kon ook niet anders gezien het werk wat ze geleverd hebben aan L3p cant wait!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Kende Graveco daarvoor al hoor . Is namelijk ook de eigenaar van MijnPrintplaat .
ziet er btw goed uit zo je nieuwe design! geen behoefte aan dvd brander zie ik gelukkig had je de ruimte nog voor die fancontroller
ziet er btw goed uit zo je nieuwe design! geen behoefte aan dvd brander zie ik gelukkig had je de ruimte nog voor die fancontroller
DVD brander was wel de bedoeling om overgezet te worden. Maar aangezien die nu defect is hebben we een externe besteld.dvd brander is zo 2011 daar doen we al lang niet meer aan
SATA, IDE heb ik hier ook nog zat liggen.Wat voor aansluiting heb je op je moederboard ? SATA Of IDE ? want heb nog wel 2 IDE DVD branders liggen...
Ja, ik verander nogal graag. Maar draadje is in mijn ogen veel te lang geworden.En nog maar eens verandert? geen wonder dat dit draadje al 48 pagina's lang is >
Onderwerp starter | Titel | Forum | Reacties | Datum |
---|---|---|---|---|
[GEVONDEN] Fittingen en fillport voor de CleanLi | Gevonden | 4 | ||
Nieuwe naam gezocht voor Lian Li build (voorheen CleanLi) | Cases en Modding | 44 |