• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

CleanLi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben druk bezig geweest vandaag in SketchUp:

Plexi%20front2.png


Dat gaat er ongeveer zo uit komen te zien (kleuren van de teksten worden gravures):

CleanLi%20custom%20front.png


De offerte van Graveco was zeer gunstig, dus die hebben groen licht (en de betaling) gekregen :D. Gevraagd of er een filmpje gemaakt kon worden van het snijden, altijd leuk natuurlijk ;).
 
Moet er toch nog even geduld zijn, verwacht het pas eind volgende week of de week daarna pas weer hier te hebben ;).
 
Ik heb het design al aan moeten passen, had namelijk gekozen voor deze simpele Nanoxia fancontrollers. Echter, deze zijn slechts 3 Watt. Een enkele topfan (outtake bij radiator) is al 5,4 Watt. Vandaar dat ik gekozen heb voor een Zalman 5.25 Bay ZM-MFC1 Plus in zilverkleur.

Dit betekende dus een nieuw design, wat gelukkig nog mogelijk was bij Graveco. Raoul van Graveco wil ik bij deze gelijk ook bedanken voor het meedenken.

De nieuwe design (ingewerkt in het sketchup model van de CleanLi):

Links.jpg


Linksvoor.jpg


Voorkant.jpg


Rechtsvoor.jpg


Rechts.jpg


Top.jpg


Inside.jpg


Hopelijk kan ik jullie de echte resultaten met een weekje laten zien.
 
ziet er btw goed uit zo je nieuwe design! geen behoefte aan dvd brander zie ik:p gelukkig had je de ruimte nog voor die fancontroller;)
dvd brander is zo 2011 daar doen we al lang niet meer aan :)
DVD brander was wel de bedoeling om overgezet te worden. Maar aangezien die nu defect is hebben we een externe besteld.

Fancontroller ging net passen, maar die zit op de kop erin ;). Zodat ik de knoppen dichterbij het res kon krijgen (en een betere verdeling had).
 
Ik vind het juist mooi om deze te volgen.

Zo zie je dat een mod altijd anders kan en je steeds andere iedeen krijgt waardoor het nog mooier word!
En er staat geen einddatum of bepaalde lengte voor toch? :)
Ik blijf hem iig zolang volgen tot je klaar bent :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan