• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

CleanLi

Status
Niet open voor verdere reacties.
ahh kijk nu ik snap;) wel handig idd zo'n bestaand model, scheelt een hoop werk. jammer dat er niet meer modellen in staan:p of dat er een makkelijker manier was om er eentje te kunnen produceren(3d scanner ofzo:p)
 
Joepie, de verzendmelding van mijn Asrock bordje is binnen.

FR.png
 
En vast wat voorbereidingen aan het treffen voor het wegwerken van de diverse kabels:

01.jpg


02.jpg


Zit nu al 4 meter zilver metallic kleurige kabelgoot in en kom nog te kort :017:. Morgen nog een strips bijhalen.

Uiteindelijk komt het wel vlakker te liggen, maar het is nu te laat voor de Dremel ;).
 
Leuke res... Zoiets zou ik ook wel willen... Maar bij mij zal er een deurtje voor zitten, dus zie je hem niet.. voor de rest ziet t er mooi uit Wwwicked :D
 
En weer ff verder gegaan met het front, moesten nog wat onderdeeltjes (front bij deze Lian Li bestaat uit tig onderdelen) op.

De voorste elementen moesten zelfs nog op maat gemaakt worden, dus passen, nameten, passen, nameten en zagen maar. Daarna erop geplaatst en ziet er goed uit:

03.jpg


De lijm er weer bijgepakt en volkwakken:

05.jpg

06.jpg


Even de temp displays en een afdekplaatje er in gemonteerd, zo wordt ie dus ongeveer:

07.jpg

08.jpg

09.jpg


Komt nog wel een sticker over het res heen en de gleuf onderin wordt nog opgevuld (niet met een optical overigens).
 
2pot7jk.jpg


Kon het niet laten met m'n door het internet verprutste geest. :D ;)


Maar gaat de goede kant op. :023: Pics met waterkoelonderdelen zie ik altijd weer graag. :)
 
Ik heb de sticker er weer afgehaald (man o man, wat zat die vast) en ik laat een plexi plaatje laseren door Graveco.

Mogelijkheid bestaat dat ik de complete front (de 3 bayplaatjes) als 1 geheel laat lasersnijden, zodoende kan ik ook de tempmeters verzinken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan