• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

CleanLi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag is de ledstrip controller binnengekomen. Werkt goed, alleen gezien dat ik bij bestellen ervan niet aangegeven heb dat het een zwarte PCB moest zijn :(. Dan maar iets anders verzinnen (in combinatie met Graveco).

01.jpg

02.jpg

Zal morgen een filmpje maken van de werking.

Nee, 3mm mat clear plexi laten snijden met uitsparingen voor de componenten en dan leds er onder / erin persen :p.

Even snel een filmpje gemaakt:

Om er gelijk achter te komen dat de draadjes afgebroken zijn bij de originele lian li power en reset knoppen :(. Morgen maar eens bij daglicht naar kijken.

Om er gelijk achter te komen dat de draadjes afgebroken zijn bij de originele lian li power en reset knoppen :(. Morgen maar eens bij daglicht naar kijken.
Net even nagekeken, 3 van de 4 pinnen zijn gewoon compleet afgebroken :099:. Opnieuw solderen is dus geen optie meer. Zijn ook nog eens aparte schakelaars. [CENSUUR].

Filmpje is jammer genoeg niet veel op te zien, zal wel komen door het zwarte plexiglas:

Maar het resultaat is schitterend:

total-1.jpg

front-1.jpg

Wanneer het hier binnen is moet ik eerst nog aan de slag met een "penseeltje nummer 1" en wat witte modelbouwverf (mat) om de gravures wat te accentueren.

Net even nagekeken, 3 van de 4 pinnen zijn gewoon compleet afgebroken :099:. Opnieuw solderen is dus geen optie meer. Zijn ook nog eens aparte schakelaars. [CENSUUR]
Ga niet wachten op antwoord van Lian Li. Heb nu de knoppen in de lijm staan, zodat de onderzijde van de knoppen glad is. Zodoende ben ik dan niet meer afhankelijk van het speciale maatje van Lian Li.

Dan nog een pcb-tje maken met eigen knopjes :p.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan