Sw333t
I Love my NUC
Misschien omdat de behuizing nog niet hier is?wanneer krijgen we pics te zien, want meot zeggen word een hoop gelult maar geen pics
En verder:
Het is wel een slome build (maar jullie zijn niet anders van mij gewend).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Misschien omdat de behuizing nog niet hier is?wanneer krijgen we pics te zien, want meot zeggen word een hoop gelult maar geen pics
Het is wel een slome build (maar jullie zijn niet anders van mij gewend).
Als het goed is zou de vader van Soppy de behuizing donderdagavond droppen. En dan is het foto's maken, aftekenen, kijken of ik het in een 3D model kan proppen (heb Sketchup geprobeerd, maar lukt voor geen meter) en dan eens met Brink of Modding babbelen.
Heeeeeeeeelllllllaaaaaaaassssssss zal je toch geduld moeten afwachten .ben benieuwd, ben benieuwd, ben benieuwd.
sorry te snel het is een slome build
bééééééééééééééééén beeeeeeeenieeeeeeuuuuuuuwwwwwd.
Er is wel een skp bestandje van de PC-P50, maar die scheelt teveel qua looks .Is er geen standaard skp bestandje van die lili kast? Die sketchup bib is zo groot, zou bijna zeggen dat 'ie er wel in moet staan.. Ben zelf alleen niet handig genoeg met 3D software om de lili voor je uit te tekenen. Heb 'em zelf ook niet staan dus kan verder niets opmeten enzo .
Onderwerp starter | Titel | Forum | Reacties | Datum |
---|---|---|---|---|
[GEVONDEN] Fittingen en fillport voor de CleanLi | Gevonden | 4 | ||
Nieuwe naam gezocht voor Lian Li build (voorheen CleanLi) | Cases en Modding | 44 |