• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

CleanLi

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ben best wel benieuwd hoe jij het m-atx bord in atx case qua leegte gaat oplossen omdat er bij mij ook een matx bord inkomt....

ik ga van de week nog ff verder met oefenen van plexi graven en ga het dan waarschijnlijk zo oplossen ... kan ik ook gelijk de kabels beetje wegwerken :)
 
Erg benieuwd wat je er van maakt :p kast ziet er om te beginnen al mooi uit. Kzal straks eens bij soppy langsrijden of die kast al verstuurd is xD
 
Als het goed is zou de vader van Soppy de behuizing donderdagavond droppen. En dan is het foto's maken, aftekenen, kijken of ik het in een 3D model kan proppen (heb Sketchup geprobeerd, maar lukt voor geen meter) en dan eens met Brink of Modding babbelen.
 
ben benieuwd, ben benieuwd, ben benieuwd.
sorry te snel het is een slome build
bééééééééééééééééén beeeeeeeenieeeeeeuuuuuuuwwwwwd.
 
Als het goed is zou de vader van Soppy de behuizing donderdagavond droppen. En dan is het foto's maken, aftekenen, kijken of ik het in een 3D model kan proppen (heb Sketchup geprobeerd, maar lukt voor geen meter) en dan eens met Brink of Modding babbelen.

Is er geen standaard skp bestandje van die lili kast? Die sketchup bib is zo groot, zou bijna zeggen dat 'ie er wel in moet staan.. Ben zelf alleen niet handig genoeg met 3D software om de lili voor je uit te tekenen. Heb 'em zelf ook niet staan dus kan verder niets opmeten enzo ;).
 
ben benieuwd, ben benieuwd, ben benieuwd.
sorry te snel het is een slome build
bééééééééééééééééén beeeeeeeenieeeeeeuuuuuuuwwwwwd.
Heeeeeeeeelllllllaaaaaaaassssssss zal je toch geduld moeten afwachten :p.

Is er geen standaard skp bestandje van die lili kast? Die sketchup bib is zo groot, zou bijna zeggen dat 'ie er wel in moet staan.. Ben zelf alleen niet handig genoeg met 3D software om de lili voor je uit te tekenen. Heb 'em zelf ook niet staan dus kan verder niets opmeten enzo ;).
Er is wel een skp bestandje van de PC-P50, maar die scheelt teveel qua looks :(.

Ik zal, als de behuizing binnen is, wel eens kijken of ik met mijn foto en paint skillz een heel stuk verder kom. Moet ook nog kijken vanaf welke zijde het front bewerkt moet gaan worden voor een perfect fit.
 
Je maakt me nu wel benieuwd naar je plannen! Klinkt lekker en de kast is sowieso al super tof. beetje hardware erin, mijn mugen erop knallen :p en je hebt een toffe bak staan.
 
Stond een half uurtje terug een hele aardig man aan de deur :D:

SAM_0015.JPG


Morgen wat betere foto's schieten, dit is nu gedaan met de videocamera en die is bagger qua fotokwaliteit. De behuizing verdiend mooi op de foto's gezet te worden.

Soppy, bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Wat een tof kastje! Lijkt me dat je daar genoeg ideeën op los kunt laten! Wanneer ga de plannen bekend maken? :p
De exacte specificatie wordt pas bekend gemaakt wanneer duidelijk is dat de plannen die ik heb ook te realiseren zijn door:



En natuurlijk heeft het ook met een budget kwestie te maken.
 
Tijd voor Lian Li waardige foto's. Dus de behuizing net even buiten opgesteld en in daglicht op de gevoelige plaat gezet.

Alle foto's zijn geresized naar 500 pixels breed, maar zijn klikbaar naar 3648 x 2736 pixels :D:
























Nieuwsgierig konijn ;).






Beschadiging op het plexiglas, maar is niet erg. Wordt toch vervangen.





















Daar krijg je toch een verrekte stramme kabouter van zeg :055:.

Alleen... ik mis iets.. Nu ken ik de Lian Li behuizingen niet, maar waar moet ik de harde schijven in monteren? Hoort er geen HDD cage bij te zitten?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan