• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

CleanLi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, dat niet. Maar een keertje van kleur kunnen veranderen is wel prettig.

En verder:

Een schaars aantal mensen wist er al van, maar ik zal het ook gelijk maar delen met de rest. Ben vanmiddag bezig geweest met een EK NB blokje en de Dremel. Moest namelijk een stukje af om hem er goed op te krijgen. Voor de rest, fototime:

CIMG4628.JPG


CIMG4627.JPG


CIMG4626.JPG


Nu dus nog op zoek naar een tweede om aan te passen. En heb nog een reservoir nodig.

Was me nog wezenloos geschrokken. Tijdens het dremelen zag ik in eens een gaatje zitten en dacht.. fuuk, wc block verneukt. Bleek dat het een gat was van de schroef om de top en base vast te zetten (gelukkig). Even getest onder de kraan en is gewoon lekvrij.

CIMG4625.JPG
 
Laatst bewerkt:
Ik bedoel meer een passief bordje gaan waterkoelen, begrijp me niet verkeerd maar dat is toch niet nodig?
Het passieve blok schijnt nogal aardig warm te kunnen worden. En verder... er zijn zoveel dingen die niet hoeven, maar die zo gruwelijk vet staan :p.
 
Vandaag een doos binnengekregen van Freddy:

overview1.jpg


overview2.jpg


XSPC%20Single%205.25%20Bay%20Reservoir%20Multi%20Fronts%201.jpg


XSPC%20Single%205.25%20Bay%20Reservoir%20Multi%20Fronts%202.jpg


EK-NB%20SB%204%20-%20Acetal%201.jpg


EK-NB%20SB%204%20-%20Acetal%202.jpg


Thermochill%20FG120.3%20Triple%20Grill%20-%202MM%20Black%20Original.jpg


Heel erg bedankt Freddy!

Gelijk heel rustig wat geprobeerd te passen en te meten (en een klein beetje aan te passen):

gemonteerd%201.jpg


gemonteerd%202.jpg
 
Gisteren eens heerlijk rustig op de bank gezeten met pen en papier:

bracket_kl.jpg


Hiermee komen de blokken recht in 1 lijn op het moederbord te zitten. De blokken zijn al aangepast (mounting gedeelte is dankzij de Dremel compleet foetsjie)

CIMG4671.JPG


De tekening is afgeleid van een kartonnen mal die ik eerder al gemaakt heb:

CIMG4673.JPG


Bullus is mij daarmee aan het helpen en bij deze wil ik hem alvast erg bedanken voor zijn inspanningen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan