• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

CleanLi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zit te twijfelen tussen 2 en 3 mm. 2mm zou dik genoeg zijn voor de top, alleen met de montage gaten weet ik niet of 2mm sterk genoeg is zodat het niet te ver door gaat buigen.
 
Bijna de gehele dag over gedaan om de boven en onderkant van het frame te herenigen met elkaar:

case%201%20geheel.jpg


Morgen de boutjes inkorten en deze omdraaien (zodat de moeren aan de binnenkant zitten).

Edit: Net nog een voeding getest die ik in gedachten had voor de Lili, maar die werkt niet. Dus vandaar: http://forum.highflow.nl/f29/gezocht-atx-voeding-250-350-watt-11722/
 
Laatst bewerkt:
Zo, de tussenstand tot nu toe:

01.jpg

Het ontstoffen komt later pas. Maar iig zit het frame nu stevig in elkaar.

02.jpg

Onderste deel van de top erop vast gezet. Ook het hdd rek goed vast gezet. Hier overheen komt nog het 5.25" rek te zitten, voor montage van onder andere het reservoir.

03.jpg

Dit is de achterkant. Voordat ik hier mee verder kan gaan moeten er nog een 2-tal zaken gereed zijn:

- Een geschikte voeding vinden,
- Kiezen voor een juist indeling (heb nu 3 opties, zal ze jullie besparen iig).
 
Nopes, omdat ik net al even gekeken heb naar de pasvorm en de plaatsing van een voeding blijft er nog maar 1 mogelijkheid over.
 
Begint al wat meer vorm te krijgen:

02.jpg


03.jpg


Onderste gedeelte moet nog gedaan worden.

En bovenin moet nog wat extra ruimte gedremeld worden, het printplaatje van mijn powerbutten zit nu nog een beetje ongelukkig:

04.jpg


De switch verwijderen is geen optie, vind het zo kicken:

 
Nog even bezig geweest met de schetsen van Bullus. En dit gefabriceerd in Photoshop:

Tekening%20Bullus%203.png


Het blauwe op de bracket is metallic blauw (ben er nog niet achter hoe ik dat in Photoshop het beste kan nabootsen).
 
Front is aangepast zodat hij goed aansluit op de top:

01.jpg


Ook is de power switch weer gemaakt (die was gisteren geknapt bij iets te hard aanduwen van de top op de case).
 
Nog eens een duidelijke foto van de schroefgaten:

01.jpg


Hiervan ga ik er 5 gebruiken (degene met het kruis er doorheen dus niet).
 
Issie niet liev! Echt coole setup Mark echt fun om te zien.
We kunnen elke kleine stap volgen en dat maakt deze build aangenaam om te volgen!

Sent from my LT15i using Tapatalk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan