• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

CleanLi

Status
Niet open voor verdere reacties.
1 zijpaneel is nog de originele grootte, als ik goed gerekend heb dan zijn dat 2 zijpanelen voor deze mini als ik die precies door de helft doe ;).

very nice WwWicked. ziet er leuk uit.
moet je nu weer nieuwe mobo aanschaffen aangezien ik zag dat je op M-atx formaat nu zit.

Nee, ik zet deze pc in voor 2e pc (als ik bijvoorbeeld mijn main pc mee heb naar The Party 10 ;)).

In de Lili komt een Asus E35M1-I DELUXE itx bordje, die komt als het goed is morgen binnen:

1294305957.jpeg

oe lookin good very nice mobo.
ook genoeg sata aansluitingen. kleine nadeel van mij itx mobo is de 4 sata aansluitingen.

ben zelf nu op zoek naar een M-atx mobo 2ehands voor me HTPC

Allereerst nog het afval van de mobotray:

mobotray%20afval.jpg

Daarna het frontje uit elkaar gehaald, moet nog helemaal opnieuw opgebouwd gaan worden maar dat komt pas op het moment dat het frame helemaal kaarsrecht gemonteerd is:

front%20demolished.jpg

Daarna het frame uit elkaar gehaald, ingekort en even losjes op elkaar gezet voor de foto's:

frame%20zit%20nog%20niet%20vast.jpg

Ruimte genoeg nog voor voeding, harde schijven, fancontroller en wat coolers.

mobotray%20erin.jpg

Mobotray krijgt nog wel een kleurtje.

front.jpg

Met de top erop.

zijaanzicht%20met%20top.jpg

Wat een schatje eigenlijk.

En last but not least, de hoogte (al kan dit nog ietsjes hoger worden met het waterpas vastzetten van de case):

de%20size.jpg

En nu gaat ik eens de snackbar opzoeken.

leipe shit, whaha straks past er geen hdd meer in zo klein maak je hem. maar grapje ziet er goed uit, ben erg benieuwd...

Het moederbordje is binnen:

asus%20fusion.jpg

Wat een klein lief knuffelbordje :D.

Een normale voeding zou ook nog passen overigens, de ruimte die het moederbord inneemt is niet zo extreem:

mobo%20testfit01.jpg

mobo%20testfit02.jpg

mobo%20testfit03.jpg

Nog enorm veel ruimte over iig.

Zit alleen met 2 opties qua mobo / psu plaatsing:

1. Mobo onderin zoals op de foto's en voeding er boven,
2. Mobo bovenin en voeding onderin.

Ook een kunst apart vind ik, zo klein mogelijke case bouwen met zoveel mogelijk zieke zooi erin. Ben ik ook nog van plan, en dit is al leuk om mee te beginnen.

Keep up the good work mark :)

Jups, nog kleiner.

Vanmiddag weer even bezig geweest in de tuin. Heb een 3,5" bracket gebruikt van een Cooler Master Enforcer en deze in de Lili gezet. Tevens de achterkant gedeeltelijk eruit gehaald, de open ruimte moet nog worden gevuld door 2 stukken staal van een oud zijpaneel. En de pootjes van het frame op maat gemaakt zodat de case op alle hoeken even hoog is.

En verder laat ik de foto's aan het woord:

01.jpg

02.jpg

03.jpg

04.jpg

05.jpg

06.jpg

07.jpg

08.jpg

09.jpg

10.jpg

11.jpg