• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

CleanLi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vervangen van de connectors ga ik me niet aan wagen, kost me namelijk een godsvermogen aan connectors, een removal tool (ben niet zo happig op pen/nieten constructies) en het is een rotwerk om te doen. Verzin er wel een manier op ;).

En je connectors los halen en verven met dye? Gewoon je connectors in heet water gooien, dye erbij en een tijdje laten dobberen. Dan is het blijvend zwart ;) Ik kan bij een collega van mij wel kijken wat voor spullen je moet hebben. Hij deed dit namelijk altijd met wat kunststof onderdelen van zijn RC autotjes :)

Komt vanzelf wel goed. Heb eerst wat anders om verder uit te werken.

Ben vanaf vanmiddag al bezig met de creatie van de EVGA ATI HD8800 GTS :D:

8800GTS_22.jpg

Hmm... flinke overeenkomsten met de twee koelers (behalve de lengte dan).

8800GTS_23.jpg

Asus logo moet eraf, moet namelijk een stuk afgezaagd worden.

En dus na lang passen, meten, zagen, passen, meten, zagen, vijlen en geduld (jaha, ik leer het nog eens ;)):

8800GTS_24.jpg

Korte Voltage Tweak versie :D.

8800GTS_25.jpg

It looks like an ATI Radeon.

8800GTS_26.jpg

Moest een stukje weg zagen voor de PCIe voeding.

8800GTS_27.jpg

Weuh.. zie ik daar een Nvidia logo :p.

8800GTS_28.jpg

De aansluitingen zijn ongewijzigd natuurlijk, Nvidia dus. Afwerking moet nog naar een higher level natuurlijk ;).

Morgen of overmorgen nog eens brainen over de afwerking, de definitieve bevestiging en natuurlijk de backplate :D.

Ow.. en nog de fan overzetten... moet wel een rode in natuurlijk he.

Dit is echt geniaal en tof uitgevoerd! Geinig die 6pin power aansluiting zo. Eigenlijk zou je er twee moeten hebben. Een SLi setje met ATI koelers en duidelijk Nvidia op de SLi-brug :p

Dan moet je wel een mobo hebben met 2x PCIe ;). En laat ik er nou maar eentje daarvan hebben.

Maar zojuist een beter pasvorm gevonden:

8800GTS_29.jpg

Fan wordt rood gespoten, kan het schoepenrad van de ATI niet loskrijgen en overzetten.

8800GTS_30.jpg

Close-upje van de fan. Fan van de 8800GTS staat standaard iets schuin op het blok, moet nog kijken of ik die recht kan trekken zodat het beter uitkomt voor de kap.

8800GTS_31.jpg

Aan deze zijde heb ik wel veel moeten verwijderen van de kap, maar die zit normaliter toch richting mobo.

8800GTS_32.jpg

Dit is natuurlijk de zijde die zo min mogelijk aangepast mocht worden ;).

Oogt al goed al zeg ik het zelf :D.

hahaha kerel, voor nvidia mensen is dit echt een doodssteek :) mocht hij nu kapot gaan moet je m rma sturen naar ati. kijken wat die gasten zeggen :p

hahaha kerel, voor nvidia mensen is dit echt een doodssteek :) mocht hij nu kapot gaan moet je m rma sturen naar ati. kijken wat die gasten zeggen :p
Hoop dat hij niet kaduuk gaat, maar mocht het zo wezen... zou wel een strakke actie zijn om hem naar ATI te sturen :D. En Nvidia / ATI fanboy gedrag... hou ik me niet mee bezig. Zit meer te denken aan de idiote dingen die ik kan bedenken om mezelf weer eens bezig te houden ;).

een paar ledjes in de gpu koeler ;) gewoon in het blauw of wit zodat het niet te veel opvalt (zoals jij wenst ;) )

De afgelopen paar dagen rustig bezig geweest met het opnieuw opbouwen van het front, dit keer is het echt goed gegaan:

19.jpg

Dus vandaag eens lekker in het zonnetje gezeten en een beetje proef monteren:

20.jpg

Front op de case gemonteerd, overigens met de originele bevestigingspunten :).

22.jpg

De vegen komen van het lichtjes opschuren. Is dus nog niet ontvet.
De kieren links en rechts van de 5.25" bays krijgen nog een plexi invulling (jaja, wederom weer met leds).

23.jpg

Hier alle baycovers geinstalleerd + de HDD kooi van Lian Li.

24.jpg

De fan (Aerocool RS12 Carbon Black) valt amper op.

25.jpg

De HDD kooi is gelijk de juiste kleur voor de binnenzijde van de case. Wel moet er nog heel veel intern aangepast gaan worden.

26.jpg

Afstandsfotootje.

Wat ook nog gebeuren moest, waren de zijpanelen. Heb ze nog niet allebei kunnen doen, maar al wel een goede start kunnen maken.

02.jpg

Het is niet lastig om te zien dat het zo niet gaat passen.

04.jpg

Al een gedeelte erop gepast, ja.. die past.

07.jpg

Andere gedeelte er tegenaan gehouden om een zaagmarkering te plaatsen.

08.jpg

Er moet nog best wel veel afgehaald worden.

09.jpg

Zo, nu past ie wel.

12.jpg

MiNiLiLi :D.

13.jpg

En maar weer lijmen (overigens, er zitten ook plaatjes ter ondersteuning aan de achterzijde).

14.jpg

Overigens ook de schroefgaatjes van het front (4 per zijde) dichtgemaakt.. Clean is clean natuurlijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan