• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

CleanLi

Status
Niet open voor verdere reacties.
maak je de hele psu oo kzwart zoals op die foto.
Die is dus al standaard zwart ;).

mooie psu zeg , nog nooit eerder gezien
Thanx, zag hem voorbij komen op Tweakers en moest hem hebben :D.

Die heb ik ook idd nog niet voorbij zien komen, vet ding man!
Lekker kassie aan het worden!
Ondanks dat het de bedoeling was om hem niet te opzichtig te maken, moest ik deze voeding dus gewoon hebben. Was instant in love :D.

Had even een klein beetje afleiding nodig, dus even een paar kleine updates.

Front is zo goed als klaar, had nog een paar kleine stukjes moeten vullen maar als het goed ik kan ik morgen beginnen aan het definitief opschuren voor paint.

10.jpg

11.jpg

Close-upje.

En nog even de gaatje van de mobo standoffs die ik niet ga gebruiken gedicht (plus een aantal letters op de mobotray gladgestreken):

test_mobotray03.jpg

Die kan dus na het drogen ook weer geschuurd worden en ook in de paint-prep.

Nette build Mark kheb vandaag eindelijk tijd om hem eens door te nemen.
Veel suc6 nog alvast :)
Ik blijf hem nu volgen :D dan heb ik geen achterstand :p

Zo, weer wat strakker:

12.jpg

Al zitten er nog wel wat puntjes bij die nog een vul laagje moeten krijgen:

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

Zo even nog de logeerkamer in de 2e laag latex zetten en dan weer schuren, plamuren, laten drogen om morgen weer verder te bewerken. En na het plamuren even spieken naar de mobotray.

Overigens, de dikke klodders die aan de binnenkant te zien zijn zullen na een bepaalde handeling met plexiglas niet meer te zien zijn ;). Vandaar dat ik er dus ook weinig aandacht aan gegeven heb.

Deze klodders bedoel ik dan:

17.jpg

krijg steeds meer zin om vandaag ff die 2 componenten metaallijm te halen :D

Ziet er wel degelijk uit! Ben benieuwd als ie in de paint staat

Het is ook behoorlijk degelijk, maar.. je hebt flink wat contact oppervlak nodig voor een stevige verbinding. Wat dus betekend dat je er plaatjes aan moet lijmen die op een niet zichtbare plek zitten.

Zoals bijvoorbeeld dit plaatje aan de binnenzijde van mijn front:

18.jpg

Al met al zitten er nu 6 steunplaatjes in het front, de 2 aan de achterzijde zoals hierboven op de foto en er zitten dan nog 4 plaatjes er tussenin verwerkt ;).

Begin nu toch wel benieuwd te worden naar je zijpanelen! Dit ziet er al goed uit dus de zijkant zal ook wel goed komen vermoed ik :023:

Zo, weer wat mooie spulletjes voor de CleanLi.

Allereerst, de koelconstructie van een Asus HD5870 1Gb Voltage Tweak (thanks to Kenny):

8800GTS_20.jpg

8800GTS_21.jpg

Flinke slag groter dan de 8800GTS, dus wordt een leuke vraag... will it fit? :D.

Voeding is achteraf weer verkocht, de opzichtig.

Laatst bewerkt:
Ziet nice uit ^^. Wel jammer dat ze vanaf de fabriek voor blauwe sleeving en rode connectors hebben gekozen o_O. Freddy heeft ook zwarte molex connectors, dus gwn pinnetjes eruit klikken en erop zetten :D. Ik zou die dingen persoonlijk niet gaan verven (plastic enzo)

Ziet nice uit ^^. Wel jammer dat ze vanaf de fabriek voor blauwe sleeving en rode connectors hebben gekozen o_O. Freddy heeft ook zwarte molex connectors, dus gwn pinnetjes eruit klikken en erop zetten :D. Ik zou die dingen persoonlijk niet gaan verven (plastic enzo)
Standaard zijn de kabels ook zwart gesleeved met zwarte connectors ;).

Deze voeding set is een samenstelling van 2 versies (de voeding zelf is van de zwarte versie, de kabels zijn die van de blauwe versie)) ;).

Vervangen van de connectors ga ik me niet aan wagen, kost me namelijk een godsvermogen aan connectors, een removal tool (ben niet zo happig op pen/nieten constructies) en het is een rotwerk om te doen. Verzin er wel een manier op ;).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan