Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Die is dus al standaard zwart .maak je de hele psu oo kzwart zoals op die foto.
Thanx, zag hem voorbij komen op Tweakers en moest hem hebben .mooie psu zeg , nog nooit eerder gezien
Ondanks dat het de bedoeling was om hem niet te opzichtig te maken, moest ik deze voeding dus gewoon hebben. Was instant in love .Die heb ik ook idd nog niet voorbij zien komen, vet ding man!
Lekker kassie aan het worden!
Alleen wel allejezus veel vijlen (krijg je als je net wat teveel lijm erop doet ) en schuren.Frontje ziet er echt lekker uit hoor !
Ik zal er eens naar kijken.kijk en voor die gaatjes en oneffenheden daar heb je nu motip spuitfiller voor
Standaard zijn de kabels ook zwart gesleeved met zwarte connectors .Ziet nice uit ^^. Wel jammer dat ze vanaf de fabriek voor blauwe sleeving en rode connectors hebben gekozen . Freddy heeft ook zwarte molex connectors, dus gwn pinnetjes eruit klikken en erop zetten . Ik zou die dingen persoonlijk niet gaan verven (plastic enzo)
Onderwerp starter | Titel | Forum | Reacties | Datum |
---|---|---|---|---|
[GEVONDEN] Fittingen en fillport voor de CleanLi | Gevonden | 4 | ||
Nieuwe naam gezocht voor Lian Li build (voorheen CleanLi) | Cases en Modding | 44 |