• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

CleanLi

Status
Niet open voor verdere reacties.
En hier is laag nummer 4 (1x primer, 3e laag paint). Net vers gespoten en lekker aan het drogen in het zonnetje.

13.jpg

Tevens ook gelijk een impressie van de kleur voor de interne delen van de build ;).

Ik blij, vandaag zijn de 1,8mm leds geleverd. Totdat ik erachter kwam dat het net niet ging passen. Zat al rond te kijken naar SMD leds, maar toen bedacht ik me een ingenieus plan... ik pas de led wel aan en kijk tot hoever ik weg kan schuren. Zo gezegd, zo gedaan.. wel flink wat weg moeten halen:

CIMG3102.JPG

En dan is nu 1 schakelaar gedaan :D.

CIMG3103.JPG

Op naar de volgende.

Haha, nadat ik alles weer in het paneel gemonteerd had bleef de power switch hangen :(.

Dus toch maar SMD leds bestellen. Of geen leds ervoor monteren.

geen leds en zelf 2 gaatjes boren en daar 20mm ledjes in doen (A)

serieus: geen leds en zelf 2 gaatjes boren en daar dan 3 of 5mm ledjes in doen ;)

Ik wil juist het meeste aanpassen aan de Lian Li maar met behoud van de originele looks, vandaar dus dat ik SMD leds heb besteld :p. Wel wat meer dan noodzakelijk, zal er vast wel wat kwijtraken (kleine rotdingen) of erger ;).

Laatst bewerkt:
Update qua hardware: Er komt binnenkort een EVGA 8800GTS 512Mb in (van Thierry overgekocht). Dan moet NFS World geen probleem meer zijn :D.

Wel moet de kap gespoten worden van de gpu, want hij heeft nu nog niet de juiste looks:

evga-card.jpg

En de 8800GTS is binnen:

8800GTS_01.jpg

Gelijk de sticker er afgehaald, moet alleen nog wel in de weer met stickerverwijderaar:

8800GTS_02.jpg

8800GTS_03.jpg

IK zou wel (als je dat al niet deed) de kap eraf halen terwel je de stickers eraf zit te peuteren, minder kans de kaartd te beschadigen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan