• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

CleanLi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ow, ow, ow, sorry Mark tijdje builds niet gevolgd
maar i like your update very mug
free kickie naar boven voor het missen van je laatste updates
;)

Het viel me vandaag op dat de hdd led rood is en de power led blauw.. dat kan natuurlijk niet. Eerst maar gekeken naar de leds die erin zitten en dat zijn wel hele kleintjes zeg:

CIMG3077.JPG

Het zijn dus 1,8mm leds :S. Dus maar even wat blauwe en witte besteld (het wordt een van de twee, maar welke weet ik nog niet, moet ik in real life bekijken). Hopelijk worden ze snel geleverd.

De hdd led (die in de reset switch zit) wordt niet aangesloten op het moederbord, de reset zelf komt aan de eject aansluiting van de dvd brander te hangen.

Toch het bedieningspaneel van de Lian Li verwijderd van de tijdelijke behuizing aangezien dat paneel (de schakelaars) ook aangepast moeten gaan worden. Geen zin erin om het paneel elke keer te verwijderen en er weer op te zetten (aangezien mijn vrouw de pc ook graag aan wil kunnen zetten wel zo makkelijk om een vaste oplossing ervoor te hebben.

Vandaar, even naar de Gamma geweest en daar een beldrukker gekocht :D. Moest de bestaande lamp eruit halen aangezien die aangaat op de contacten van de schakelaar en heb er een blauw ledje ingezet:

CIMG3085.JPG

CIMG3086.JPG

:D.

Ook gelijk commentaar gehad van de baas op het ontbreken van een frontkap.. nou ja, wil je een front.. alsjeblieft :p:

CIMG3089.JPG

Plakplastic FTW :D.

Nog een zijpaneeltje erbij (ja, heeft onder een paint klusje gelegen :p):

CIMG3090.JPG

En nu is het klaar met het gezeur :p.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan