• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

CleanLi

Status
Niet open voor verdere reacties.
04.jpg

Nu past de fan er wel tussen en hoef ik de fan zelf niet aan te passen. En er zit nog genoeg ruimte tussen het frontje en de fan zelf.
Ik zie hier zelf nog een H60 rad + fan in zitten ;). Wordt wel iets materiaal uitzagen (een uitsparing voor het rad), maar zou wel praktisch zijn als front intake. Moet het nog wel verder uitwerken in mijn slaap :p.

Om even een klein ideetje te krijgen van de paint, nog 2 foto's met flits (eerste met full flits, tweede met soft flits):

8800GTS_10.jpg

8800GTS_11.jpg

Het lijkt door de flits een lichtblauwe tint te hebben, maar het is toch echt donkerblauw. Wel is duidelijk te zien dat er nog wel wat lagen nodig zijn en wat beter schuur werk ;).

Dit is echter mijn backup plan, mijn eerste optie heeft met dit topic te maken ;).

Geen idee, maar de kaart spuiten vind ik te riskant. Daarnaast, als de koeler erop zit zie je de kaart haast niet (bovenzijde wel, maar daar wordt nog aan gewerkt ;)).

En vandaag de nieuwe thermische pads binnengekregen. Aan een kant er al opgeplakt en even gekeken hoe het uit kwam met de koeler:

8800GTS_12.jpg

8800GTS_13.jpg

8800GTS_14.jpg

Verder ook nog even de hdd kooi op de paint-bak gehad:

hddkooi01.jpg

Was te lui om de sticker eraf te halen, zie je later toch niet meer.

hddkooi02.jpg

hddkooi03.jpg

Denk dat het morgen tijd wordt voor een nieuwe spuitbus.

Wordt dan die van Firdaus, is groter en heb denk ik wel een flink vel nodig :)
Thanks!

Laatst bewerkt door een moderator:
Vreemde is wel dat als ik de schroeven volledig aandraai dat de core goed contact maakt met het koelblok en de pads lichtjes ingedeukt worden ;). Dus voor deze 8800GTS zouden de 0,5mm pads te laag zijn.

Is iets om goed rekening mee te houden (en de oude "plakkertjes" opmeten voordat je nieuwe pads gaat bestellen) ;).

Front staat weer verder in de lijm (met een aantal verstevigingsplaatjes). Morgen dus droog, dan kan ik gaan kijken naar het afwerken van het front mbt tot de spuitklus.

In de loop van volgende week (ben het weekend niet thuis) zijn de zijpanelen aan de beurt (verwacht daar veel problemen mee).

De tweede optie voor de graka ziet er niet verkeerd uit:

8800GTS_16.jpg

8800GTS_17.jpg

8800GTS_18.jpg

8800GTS_19.jpg

Heb tevens de mobotray een zuinig laagje gegeven om te kijken voor welke kleur primer ik ga (wit of grijs). Als ik zo het donkere zie op de mobotray, dan ga ik liever niet voor witte primer:

test_mobotray01.jpg

Om even te vergelijken (wellicht dat jullie het verschil niet zien, komt door de camera), de mobotray was zwart en het blauwe is dan ook lekker donker. De hdd kooi was blank alu en heeft 1 laag blauw. De hdd kooi is dan ook een stuk lichter qua kleur.

test_mobotray02.jpg

Die 3d kaart is nice geworden! Ik zou zowieso altijd een laag primer erop spuiten, niet alleen om het kleur verschil tegen te gaan, maar dan hecht de verf ook goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan