• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

CleanLi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een kant van het front weer doorgezaagd, was blijkbaar alsnog verschoven tijdens het uitharden :(. 2e poging.

Wwwicked jonge, je hebt jezelf duidelijk overtroffen met deze mod! Echt super gedaan! En nu die op de zijpanelen na in elkaar staat is duidelijk dat het echt geslaagd eruit ziet! Nice&Clean that Li!

Wwwicked jonge, je hebt jezelf duidelijk overtroffen met deze mod! Echt super gedaan! En nu die op de zijpanelen na in elkaar staat is duidelijk dat het echt geslaagd eruit ziet! Nice&Clean that Li!
:schaam

In verband met mijn operatie van vandaag zal er even geen updates komen. Zodra de pijn echter te behappen is zal ik mijn lijmwerkzaamheden (indien ik me zwaar verveel en mod ontwenningsverschijnselen krijg) liggend voortzetten.

Ik heb voor de komende tijd een tablet pc, waarmee ik wel online kan komen, maar dit zal niet zo vaak als voorheen zijn.

Laatst bewerkt:
sterkte wwwicked met je revalidatsie.En hopelijk kan/mag je snel weer aan het modden zijn.wij wachten geduldig.

take ur time :D!
Take your time? Nee joh.. kan bijna niet wachten om verder te gaan ;).

Even nog een mini-mod tussendoor:

CIMG2959.JPG

Lekker zacht voor de nuttsack.

WWWicked is back
bikkel.gif

Nee, dat zit weer net te hoog. We hebben nog wel zo'n speciale donut, maar die zal ergens op zolder zwerven. Weinig zin om de vlizotrap te beklimmen.

En vandaag de fancontroller binnengekregen:

01.jpg

02.jpg

Gaat uiteindelijk dezelfde kleur krijgen als de case zelf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan