Het bekijken van dit forum als gast is beperkt
  • Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

CleanLi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je zou wel kunnen kijken naar een mooie slot-in DVDfikker. Dan is die kier niet voor niets en hoef je je er ook niet meer aan te ergeren ;)

Ziet er in ieder geval erg goed uit. Je zou niet zeggen dat je twee linkerhanden hebt. Blijkt maar weer: eerst denken dan doen FTW!
 
Dan moet ik die weer kopen. En kopen... zal ik eventjes niet doen ;). Het is net een beetje rustig in huis. Vind zo'n slot in wel apart, maar die grote brander moffel ik ook wel weg :p.
 
En de kleur staat sinds vanmiddag ook vast:

kleur.jpg

Dit is nog maar de eerste laag en met flits genomen met een bagger camera.
Morgen overdag even een goede foto maken bij daglicht. In het echt is het namelijk nog een slag donkerder.
 
Bummer, net teveel weggezaagd. De kier ertussen is nu wel flink groot, wat dus weer meer werk en tijd met zich meebrengt om te kunnen herstellen. Voor nu weer even fotootjes die geschoten zijn met een Kodak EasyShare C530 (baggercam):

000_0058.jpg


000_0057.jpg


Zit alleen nog maar tijdelijk even geschroefd, eerst de andere kant nog zagen en monteren.
 
ziet er toch aardig uit. Zolang de kast maar waterpast staat :p Je kunt altijd nog donker plexi oid gebruiken om je HDD rek van het zicht te ontnemen. Mss een strak led effect erachter ^^
 
Ziet er strak uit wwwicked! Echt netjes. Zou het zelf niet gedurfd hebben! Half transparant plex met een aantal leds zal zeker goed staan! Misschien het CleanLi in leds uitvoeren (zoals in het logo met stipjes;))
 
Het liefste monteer ik niets er overheen. Moet wat meer moeite er voor doen, maar het is niet onmogelijk. Wel wil ik de onderste 2 posities en de bovenste 3 zo laten dat er ook iets gemonteerd kan worden door middel van de schoefgaten. De rest wil ik dicht gaan maken.

Moet ook nog eens kijken hoe ik de voorste fan erin ga krijgen, want die zit dacht ik op de hdd kooi geschroefd en die heb ik niet :(.

Nieuwe tussenstand overigens:

000_0059.jpg


000_0060.jpg


Nu de bezels erin klikken en dan kijken hoeveel speling er nog zit met het front dat nog aangepast moet gaan worden.


Half transparant plex met een aantal leds zal zeker goed staan! Misschien het CleanLi in leds uitvoeren (zoals in het logo met stipjes;))
Het moet geen kermis gaan worden zoals de Frosted Led ;).
 
Dat kan, maar is weer 13 euro excl. Heb al 80 euro betaald voor een behuizing waar een montagemogelijkheid voor de hdd's bij hoort te zitten. Maar mod wel wat ;).
 


Zou je hier iets aan kunnen hebben voor je hdd rek?



6z3a8n.jpg



Die kunststof railsjes kan je eraf halen om ze eventueel zwart te spuiten.
 
Het daadwerkelijke eindprobleem zit bij de montage van de fan. De hdd's heb ik deze voor uit een rommelbak gevist:

hdd-bracket.jpg


Edit:

Dacht dat ik de meeste ellende tegen zou komen met de zijpanelen en de paintjob, maar kan aan dat rijtje ook het front / de hdd bays toevoegen :S. Ben al de hele middag en begin van de avond bezig om alles strak te krijgen. Pff... waar ben ik aan begonnen.

Om je skillz te showen aan de rest van je medeflowerts mafkees :p.

Edit2:

Had jullie nog een betere foto beloofd:

kleur2.jpg

In het echt toch net ietsjes donkerder.
 
Laatst bewerkt:
Zat nog een kiertje aan de onderzijde die nog weggewerkt moest worden:

06.jpg


Nu zit het strak (die gleuf aan de bovenzijde was ook de bedoeling ;)):

07.jpg


In die gleuf moet een strook met plexi komen met een subtiel wit ledje.

Morgen beginnen met het verlijmen van de drivebays. Vanaf maandag zullen er weinig updates zijn, voor hoelang hangt even af van een aantal andere factoren. En nee, ik ga het daar in mijn buildlog niet over hebben.
 
Het gaat vooruit, ik vraag me enkel af hoe je de "kier" in die 2 stijlen van de voorkant gaat fixen ... :)
 
Ziet er echt tof uit chef! De kast is wel een beetje uit verhouding (hoogte-diepte) maar daarom niet minder tof!

Suc6 maandag!
 
Hey baasje, wat heb jij nou gedaan met die kabels? Gesleeved Stampertje, in mooi grijs wat ik een tijdje terug van Coolfris gekregen heb:

io01.jpg

Sleeve voor de USB kabels was iets te kort, maar dat valt toch op een plek waar het niet zichtbaar is.

io02.jpg

Hoop kabels voor zo'n klein plaatje.

io03.jpg

Niet helemaal dekkend, maar heb maar 1 maat. One size fits all met wat moeite.

io04.jpg

AC97 header verwijderd, wie gebruikt die tegenwoordig nou nog? Wel de lastigste kabel om te sleeven, want hij is behoorlijk dik. Eigenlijk had het stukje krimpkous geeneens gehoeven, zat al strak vast :D. Maar het is mooier om te zien natuurlijk.

io05.jpg

Leuk werkje bij die connectors:
- Pinout op papier zetten,
- Met een schroevendraaiertje de pinnetjes eruit werken,
- Sleeven,
- Pinnetjes terugplaatsen,
- Papiertje in de oud papierbak deponeren.
 
Zo, ik zet het modden even op een laag pitje, maar om jullie een idee te geven waar het naar toe gaat:



















Morgen nog een aantal dingen in de lijm zetten, maar dan heb ik eerst iets anders op de planning staan.

Kleur moet ik ook nog iets op verzinnen, het is me toch nog net te blauw.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan