• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

CleanLi

Status
Niet open voor verdere reacties.
wow.. hoe heb je die cpu op 4ghz stabiel gekregen?, ik heb m ook, maar t lukt me niet :$, nog tips? heb n asus crosshair iv formula
mooie fans btw :D

maar waarom heb je dan plexi gebruikt als je het nog gaat verven ? Mis ik soms iets :p ? Ziet er wel superstrak uit, en past mooi in het front!

En we gaan weer door (volg niet helemaal mijn lijstje meer, kijk puur naar waar ik zin heb op het moment van modden). Zit nog een kleine Richard in het front, maar al gezien dat die er relatief easy uit te krijgen is.

Allereerst nog even ter vergelijking, het origineel:

02.jpg

9 Bays.

En nu de beurt aan de CleanLi:

01.jpg

7 Bays.

02.jpg

Delen worden met schilderstape op hun plek gehouden, niets zit namelijk gelijmd.

03.jpg

Moet nog wat meer afvijlen (geen zorgen, zit speling genoeg in de montage van het paneel) vanwege de foto hieronder.

04.jpg

De kier, die trek ik later nog even strak.

05.jpg

Zat me de hele tijd af te vragen hoe dat gat nou daar komt, maar dat is dus van het frontpanel (usb / power en dergelijke) :D.

Zo en nu een bakkie koffie en een sjekkie. Heb ik wel verdiend vind ik zelf.

Laatst bewerkt:
mooi op maat gemaakt! Nu nog een likje verf..
Misschien achter die kier een DVD drive stoppen.. ook mooi weg gewerkt
Ziet er goed uit!

Thanx :D.

Likje verf duurt nog wel even, wil eerst wat demo stukjes spuiten om te zien hoe het uitpakt. Een slimline dvd brander heb ik niet, dus het wordt een gewone brander.

Ik weet niet waarom Kenny, maar het gaat zo makkelijk tot nu toe :D. Eng gewoon. Het komt denk ik omdat het een Lian-Li is :D.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan