• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

CleanLi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die zijn nodig om 2 spijlen vast te houden. Die heb ik los moeten boren omdat anders het mobotray er niet uit wilde. Maar om het goed te kunnen lijmen en uit te lijnen had ik even een vaste verbinding nodig.

wauw.gif

Even wat testjes, op stock:

pi_amd_stock.png

Even de Multiplier verhoogt van 16 naar 18:

pi_amd_3613.png

Nog even wat spelen met die multi :D.

Edit :D:D:D:

pi_amd_4018.png

Mooi he als vrouwen meegaand zijn, gebeurt zelden.....maar als het gebeurd
Een kleine beloning is wel op z'n plaats, denk ik.
Voor als je later nog wat wil

Vandaag een levering van Brink of Modding ontvangen, helaas was de maatvoering niet helemaal als besteld. Plexi bewerken ben ik niet zo'n held in, zoals bekend onder de meesten :p.

Maar.. als je het niet aandurft om het plexi te bewerken, dan pak je gewoon die fans aan. Met als eindresultaat dat het alsnog past :p.

De eerste fan gedaan (plexi wordt overigens vanaf de andere kant bevestigd):

01.jpg

En daarna kreeg ik de smaak weer even te pakken en gaat het in een stroomversnelling. Het zwarte is overigens tijdelijk (plakplastic FTW) en wordt nog een ander kleurtje en wat strakker uitgevoerd. Ik zou zeggen foto-time:

03.jpg

04.jpg

05.jpg

06.jpg

07.jpg

08.jpg

09.jpg

10.jpg

Oew, ziet er wijs uit :D.

11.jpg

It's so shiny :080:.

12.jpg

Camera settings zo gezet dat de kleur zo veel mogelijk overeenkomt met het "echie".

Schroefjes worden ook nog vervangen door zwarte exemplaren, deze kwamen even uit de graaibakken.

Ow, natuurlijk... wat is wwwicked zonder Youtube filmpje :D:

Hope you enjoy it, just like i did making it :D.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan