Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik hoor (en zie) graag wat je er van vindt. Iemand een goede manier om toetsen makkelijk los te halen? Ik heb namelijk geen zin om met bijvoorbeeld een platte schroevendraaier m'n toetsenbord te vernaggelen.
Dat klinkt heel goed Hoe haal jij je toetsen los? Ik bij bij gamegear.be een keycap puller gezien, maar om nou €11 te betalen voor een product van €9, vindt ik niet zo geslaagd.
Heb het zelf ook even geprobeerd , en met wat beleid gaat het prima, alhoewel ik wel moet oppassen voor de ledjes
Ik denk dat ik ook maar een lading van die ringetjes ga bestellen, en misschien dat ik ergens een steelseries 6Gv2 vandaan pluk. Deze wil ik ergens testen qua feel, dus hopelijk heeft de lokale mediamarkt hem op voorraad.
Als ie bevalt, kopen en ringetjes erin
Thnx voor je input K3nny.
@Freddy, voor mij hoef je niet meer achter de setje ringen van WASD keyboards aan, ik kan natuurlijk niet beslissen voor andere mensen
Edit: Haha, als je de ringetjes besteld bij de eerder genoemde winkel, krijg je kralenpunten! Zeker de moeite waard dus.
Voor de mensen die dit gaan toepassen op een toetsenbord met ledjes, het kan zijn dat je na het terugplaatsen van de toetsen een soort geluid hoort wat op getik van glas lijkt. Dit komt doordat een deel van de toets het ledje raakt.
Oplossing: Toets weer verwijderen en voorzichtig het ledje iets van de switch afdrukken.