• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Cherry MX rubber o-ringen

Verschil in kleur / type o-ring:

40A-R
40A (Softer)
0.4mm
Blue
Softer landing for better shock absorption.


40A-L
40A (Softer)
0.2mm
Red
Sound reduction with minimal change in feel.


50A-R
50A (Harder)
0.4mm
Black
Firmer landing for more defined feedback when bottoming out



Video:

 
Hehe, ik heb zelf een Blackwidow Ultimate met Cherry MX blue switches, fijn ding. De klik bij het indrukken van de toets ben ik wel gewend, maar als de toets de bodem raakt is echt een irritant geluid. Dit wil nog weleens gebeuren tijdens heftige potjes BF3 ;)
Als ik volgend zomer een nieuwe PC ga bouwen (Met onderdelen van HighFlow uiteraard ;)) koop ik waarschijnlijk een toetsenbord met Brown switches, dus eigenlijk wil ik wel twee rode setjes.
 
Hehe, ik heb zelf een Blackwidow Ultimate met Cherry MX blue switches, fijn ding. De klik bij het indrukken van de toets ben ik wel gewend, maar als de toets de bodem raakt is echt een irritant geluid. Dit wil nog weleens gebeuren tijdens heftige potjes BF3 ;)
Als ik volgend zomer een nieuwe PC ga bouwen (Met onderdelen van HighFlow uiteraard ;)) koop ik waarschijnlijk een toetsenbord met Brown switches, dus eigenlijk wil ik wel twee rode setjes.

wat is je bf3 naam dan?
kunne we samen doen
 
Ik heb voor mijn keyboard hier ringen gekocht. Zijn op de site wat lastig te vinden omdat ze onder een wat vreemde categorie staan. Maar met googelen op rubber ring (9 mm) kom je er wel, dan staat ie wel in de top 10.

Kralenwinkel: Sieraden Maken | Kralen Sieraden - Goedkoopstekralen  |  Benodigdheden in diverse kleuren  |  Gekleurde Ringetjes  |  Rubberen ringetjes

Ze hadden van mij wat zachter gemogen, maar het scheelt wel iets. En het kost niet veel (50 st voor 2 euro ongeveer).
Ik heb blauwe van 9mm (5mm inwendig), maar zie nu dat ze daar 2 varianten in hebben: rubberring DK. blauw en rubberring LT. blauw

Ik heb de DK, maar weet niet wat het verschil is.

Misschien ook leuk voor het handige webshop topic of zo iets, (kan het zo snel niet vinden).
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
stigma [CANCELLED] Nvidia GTX680 SLI (cherry picked) (water gekoeld) asic89,8 Verkocht 9
TinusB ModSmart 3/4 Inch Cable Tubing Rubber Pass Thru Grommet HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Sw333t [TKA Diversen] Stroomkabel, rubber, MSI stickers, Silverstone MFP51 Verkocht 3
C EK-Supremacy EVO rubber(gasket) vuil Waterkoeling 2
A bitspower watertank z-multi 150 lekt met en zonder rubber ring Waterkoeling 5
S [EK-FC Terminal DUAL Serial] Rubber ringetje/gasket blijft niet in de groef zitten.. Waterkoeling 4
DutchChilles Rubber ringen van fittingen en mineraal olie Hardware & Software 3
arwin74 Decoupling set for pump installations, extra-soft yellow rubber buffers HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
P Rubber O ring EKsupreme Waterkoeling 6
R Dempingstape (rubber) -> zwart! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
VuXX Rubber-op-kunststof lijm welke? Cases en Modding 10
H TFC Triebwerk rubber add-ons HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
Thierry EK Supreme HF Nickel afdichtings rubber HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
M Welke o-ringen voor (voornamelijk) EKWB fittings ? Waterkoeling 1
R Stops en o ringen Waterkoeling 1
M Alphacool koppeling extra ringen? Waterkoeling 1
XenoMorpH Koolance G1/4 - Stekker rubberen ringen HighFlow Product Suggesties en Nieuws 13

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan