• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Rubber-op-kunststof lijm welke?

VuXX

WK Supreme HF FTW!
Welke lijm kan ik het beste gebruiken om rubber op kunststof te lijmen? En wat evt wel nog eraf gehaald kan worden (niet dat t dan helemaal muurvast zit :p)
Wil eig alternatief voor dubbelzijdig tape anders moet k heel moeilijk gaan doen , gaat voor een dunne rubberen lat-ding :p met ook nog wat vorm erin ja moeilijk om uit te leggen zie plaatje, dus die beetje doorzichtige lange band:
2zztjdc.jpg


Heb hier en daar gelezen dat Bison TIX een goede is maar wat daarna waarschijnlijk muurvast zit, iemand ervaring ermee? Trouwens is deze gel doorzichtig?

Evt anders nog een aanrader qua dubbelzijdig tape voor zulke doeleinden?
 
Laatst bewerkt:
ik weet de dikte niet maar dit is toch alleen voor het klemmen zijpaneel?

ik zou er er gewoon stootdopjes van rubber opplakken en is weer makkelijk te verwijderen.

met kit en bizon-tix krijg je er een smeerboel van lijkt mij.

82051.jpg


mochten de dopjes te dik zijn kun je ze afvlakken op de juiste dikte doormiddel met een stanley-mes iets van het bolletje af te snijden.
 
die rubberen rondjes zijn idd niet zo'n probleem, het gaat meer om die lange strip in het midden zeg maar

Ja was denk k niet zo duidelijk maar het gaat dus om dit rubberen ding :p

ru7f3n.jpg
 
haha ja weet dat t vrij onduidelijk is :p
eerste pagina van mn build staan nog meer foto's van de kast maar het gaat dus om deze "zijpaneelhouder" waar dus het zijpaneel ingezet kan worden en die rubberen dingen zijn zoals k.3nny het ook zei voor anti-vibratie
wbrq6w.jpg
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan