Kan dicht.
Y yboonstra Member 26 november 2011 #2 waarom koop je niet een conversie kit? scheelt je weer een nieuw blok aanschaffen.. met een kleine mod is deze heatkiller net zo goed als zijn grote broer. maar dan een stuk goedkoper.
waarom koop je niet een conversie kit? scheelt je weer een nieuw blok aanschaffen.. met een kleine mod is deze heatkiller net zo goed als zijn grote broer. maar dan een stuk goedkoper.
ThomasJS Junior Member 26 november 2011 #3 yboonstra zei: waarom koop je niet een conversie kit? scheelt je weer een nieuw blok aanschaffen.. met een kleine mod is deze heatkiller net zo goed als zijn grote broer. maar dan een stuk goedkoper. Klik om te vergroten... Ik ben zo'n conversie kit niet tegengekomen in de webshop, waar vind je die?
yboonstra zei: waarom koop je niet een conversie kit? scheelt je weer een nieuw blok aanschaffen.. met een kleine mod is deze heatkiller net zo goed als zijn grote broer. maar dan een stuk goedkoper. Klik om te vergroten... Ik ben zo'n conversie kit niet tegengekomen in de webshop, waar vind je die?
Y yboonstra Member 26 november 2011 #4 Heatkiller 1155 backplate Watercool HeatKiller Backplate S1156 M4 en de mounting kit Watercool HeatKiller Rev. 3.0 Mounting Kit S1156
Heatkiller 1155 backplate Watercool HeatKiller Backplate S1156 M4 en de mounting kit Watercool HeatKiller Rev. 3.0 Mounting Kit S1156
ThomasJS Junior Member 26 november 2011 #5 Bedankt voor de tip! Denk er nog even over na, als ik een paar 10tjes meer uitgeef heb ik gewoon een nieuwe. Blokje staat nog steeds te koop
Bedankt voor de tip! Denk er nog even over na, als ik een paar 10tjes meer uitgeef heb ik gewoon een nieuwe. Blokje staat nog steeds te koop
Y yboonstra Member 28 november 2011 #6 zonde van je geld om een paar tientjes extra uit te geven voor hetzelfde product.? garantie hoef je het niet voor te doen.
zonde van je geld om een paar tientjes extra uit te geven voor hetzelfde product.? garantie hoef je het niet voor te doen.
ThomasJS Junior Member 29 november 2011 #7 Beetje off-topic nu Niet voor hetzelfde product, de nieuwe XSPC..
ThomasJS Junior Member 21 december 2011 #9 Sorry man, heb zojuist een setje besteld zodat ik deze kan omzetten naar socket 1155. Deze kan dicht.
Sorry man, heb zojuist een setje besteld zodat ik deze kan omzetten naar socket 1155. Deze kan dicht.