damunk
Junior Member
Normaal gesproken schrijf ik nooit een review van een shop tenzij ik iets te klagen heb. Maar nadat ik nu ongeveer zon 3 bestellingen gedaan heb bij highflow was ik zo onder de indruk dat ik toch maar heb besloten mijn ervaringen te delen.
Ten eerste zal ik maar beginnen met te zeggen dat ik deze shop veel vind weghebben van watercoolinguk.co.uk, de site die ik hiervoor altijd bezocht om te kijken wat er allemaal nieuw op de markt was en ook voor goede ideen. De grote vergelijkenis van highflow en WCuk is volgens is natuurlijk dat ze beide een actieve community hebben waar je altijd in het forum terecht kunt voor hulp en ideeen. Verder vind ik ook de productselectie perfect, vooral in vergelijking met mijn oude WC leverancier die vooral de cheap stuff verkocht. Als ik hier op highflow iets bestel dan weet ik ook dat het dat het bijna altijd quality stuff is. Het verschil waar highflow zich onderscheid is hier denk ik dan ook toch wel dat de shop in nederland ligt, dus snellere verzending en minder verzendskosten.. Zodra ik highflow dus ook gevonden had was dit voor mij de reden om snel mijn spulletjes te bestellen
Maargoed.. Genoeg over de vergelijking, op naar mijn ervaringen:
Pros:
Cons:
Heb eigelijk moeite met het verzinnen van nadelen voor deze shop.. Maar zonder nadelen is het ook zo eenzijdig en zijn er geen ideen voor verbetering.. Vandaar dus dit:
WE NEED MOAR CANDY!
j/k
Geweldige shop, en zal zeker al mun spul vanaf nu gewoon hier bestellen en het bij iedereen aanbevelen ^^
Ten eerste zal ik maar beginnen met te zeggen dat ik deze shop veel vind weghebben van watercoolinguk.co.uk, de site die ik hiervoor altijd bezocht om te kijken wat er allemaal nieuw op de markt was en ook voor goede ideen. De grote vergelijkenis van highflow en WCuk is volgens is natuurlijk dat ze beide een actieve community hebben waar je altijd in het forum terecht kunt voor hulp en ideeen. Verder vind ik ook de productselectie perfect, vooral in vergelijking met mijn oude WC leverancier die vooral de cheap stuff verkocht. Als ik hier op highflow iets bestel dan weet ik ook dat het dat het bijna altijd quality stuff is. Het verschil waar highflow zich onderscheid is hier denk ik dan ook toch wel dat de shop in nederland ligt, dus snellere verzending en minder verzendskosten.. Zodra ik highflow dus ook gevonden had was dit voor mij de reden om snel mijn spulletjes te bestellen
Maargoed.. Genoeg over de vergelijking, op naar mijn ervaringen:
Pros:
- Zeer snelle levering ( bij elke bestelling was het binnen een dag binnen )
- Lekkere extras ( bij elke levering zat een lekkere snack.. Blijkbaar weet freddy dat we onszelf geen tijd meer geven voor iets nutteloos als eten zodra we aan een build beginnen, en dit altijd de powershots zijn die je nodig hebt ^^ )
- Awesome Support ( Heb je een vraag over een product oid, op het forum zijn genoeg mensen die je graag helpen, en anders heeft Freddy altijd wel de oplossing )
- Awesome Support ( Ik kan et niet vaak genoeg zeggen, ma de mensen die hier deze shop runnen weten waar ze het over hebben in tegenstelling tot veel WC shops waar ik geweest ben )
- Ruime productselectie ( Ik heb hier bijna alles kunnen vinden wat ik nodig had, en als het nog niet op de site staat word het ook nog eens zo voor je toegevoegd en vaak ook nog heel snel leverbaar. )
Cons:
Heb eigelijk moeite met het verzinnen van nadelen voor deze shop.. Maar zonder nadelen is het ook zo eenzijdig en zijn er geen ideen voor verbetering.. Vandaar dus dit:
WE NEED MOAR CANDY!
j/k
Geweldige shop, en zal zeker al mun spul vanaf nu gewoon hier bestellen en het bij iedereen aanbevelen ^^