Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik denk het ook
En dedicated servers Dus op LAN zal ook wel lache worden
Alleen klote dat EA sinds gisteren problemen heeft met hun servers, waardoor je niet optimaal multiplayer kan doen.
Maar ja, ben de komende tijd iig wel zoet met de missies
Server loopt ook lekker en zaten vandaag vanaf 1 uur smiddag vol (door modus kon er maar 16 man joinen) en zodra modus rush opzette zat de server eigenlijk nonstop vol of bijna vol.
Ik zit nog met het 'Cannot connect check your network settings' oid. Het lijkt dat ik alleen hardcore servers kan joinen, maarja dat maakt me niet zo veel uit aangezien HC servers op squad deathmatch ownen .
Ik zit nog met het 'Cannot connect check your network settings' oid. Het lijkt dat ik alleen hardcore servers kan joinen, maarja dat maakt me niet zo veel uit aangezien HC servers op squad deathmatch ownen .
Vind het echt SUPERVET! Alleen ben wel van mening dat 32 man op de meeste maps teveel is. Een map zoals Panama Canal (conquest) bied genoeg ruimte voor zoveel mensen maar er zijn genoeg kleinere maps waar je alleen maar frustratie hebt met 32 man.
Zelf zit ik dus alleen op 24/16 man servers. En het is eigenlijk vrij makkelijk te winnen wanneer je een supergoede squad hebt met verschillende klasses. 2x Medic + Engineer + Assualt = epic win.
ja is echt mega vet ben tijdje met sniper gegaan. merk ook dat als ik ook groote afstand dat je iets anders moe richten en niet. altijd het kruisje van je richtpunt kan gebruiken Top game
Sniper voegen alleen niets toe aan het spel vind ik. Zouden ook limiet per kant in moeten stellen van 1 per 4 spelers. Dus op een 16 man server hooguit 4 snipers.
Nu is het zo dat ze maar in een hoekje/bosje zitten, niets anders doen dan campen. 1 Rush map (ben naam kwijt, die map dat je alleen met bootjes/2 Black hawks 1ste rush moet aanvallen) is haast niet te doen als aanval wanneer je een goede defense opstelt. Dus wat zie je na 10 min, is meer dan de helft sniper die vanaf de overkant in de bosjes liggen te campen.
Ik heb trouwens nooit moeite met de aanval rush ervan. 1 Volle heli erheen , iedereen droppen en ik blijf in hoekje liggen als spawn punt tot 1 van defense kapot is
Ik weet niet hoe het komt, maar het spel loopt nu eindelijk stabiel bij mij.
Laatste twee dagen geen crashes meer gehad
En ik heb alle settings op high, resolutie op 1920x1080 en alles draait super soepel
(2x 5870 in CF, hiervoor had ik 1 enkele GTX295 wat niet zo soepel draaide).
Ik moet zeggen dat ik het een erg vet spel vind. ik kom net van een kleine lan party af waar je wel de nodige fouten tegen zoals het ontbreken van een lan optie maar dramatischer is het crashen van de ea servers en de trage server browsing, maar nu al is die in mijn mening beter dan modern warfare 2