• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Battlefield 3

Ga jij BF3 kopen?


  • Totaal aantal stemmers
    69
Heb 20 minuten Caspian Border gespeeld :D
Man, man, man wat een gruwelijke map! Enorm groot level en speelde met 32 vs 32 players.
Jammer dat er weinig tot geen teamplay was, want of ze wachten op de jets, of ze wachten op de tanks :'), maar komt nog wel :D

 
Had echt niet uitgemaakt, ik heb vanaf 14:30 tot 18:00 op automatch gewacht, nada
Serverlijst alles tot 100ms ping 32/32 users .... de servers die wel open slots hadden gaven een connection error !
Maakt niet uit, maar ik hoop dat ze wel snel wat aan de hoeveelheid servers doen voordat de grote lichting los gaat
 
Had echt niet uitgemaakt, ik heb vanaf 14:30 tot 18:00 op automatch gewacht, nada
Serverlijst alles tot 100ms ping 32/32 users .... de servers die wel open slots hadden gaven een connection error !
Maakt niet uit, maar ik hoop dat ze wel snel wat aan de hoeveelheid servers doen voordat de grote lichting los gaat

Gisteren hadden ze even problemen met de server.
Gisteravond heb ik geen problemen ondervonden en hebben lekker geknalt met een paar man.

Als alles vol lijkt moet je xelation zijn post even lezen.


Sent from my iPhone 4 using Tapatalk.
 
Crap: Je hebt geen verbinding.

De winkel is niet toegankelijk. Controleer of je een verbinding hebt met internet en probeer het opnieuw.

EDIT: Downloaden nu :D

BF: naam geen 0 maar o
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan