kier
Member
Hoi beste forum vrienden,
Het is een aardige tijd geleden maar hier is weer een build van MbK.
Uiteraard heb ik niet stil gezeten en ben heel druk geweest met diverse opdrachten en andere mod stuff
Maar nu eindelijk weer eens een goeie ouderwetse forum mod.
Als eerste wil ik een aantal personen bedanken die mogelijk maken dat deze build weer zal schitteren.
Grote dankbaarheid gaat uit naar Bernice van Gigabyte
Ook respect en dank gaat uit naar Vincent en Lily van Bitspower
Freddy bedankt voor sponsoring... Highflow: my favorite pc cooling and mod shop
En voor deze build heb ik beschikking tot een aantal test benches van Microcool. Ferderico van het Italiaanse Microcool heeft dit mogelijk gemaakt, dus dank hiervoor Frederico.
Microcool heeft een 3-tal mooie benches op de markt gebracht met de namen Banchetto K, Banchetto 101 en de Banchetto 103. Welke een zeer mooi Italiaans design hebben zoals hieronder in de foto's te zien is.
De Banchetto K
Voor de Test benches heb ik ook nog wat unboxing vids gemaakt voor de liefhebber.
En voor deze build ga ik ook de test bench Banchetto 101 gebruiken. Ook hier wat foto's van:
En ook hier een unboxing vid van:
Na wat brainstormen om te kijken hoe ik deze benches kan samenvoegen was het idee snel gevonden om dit alles in verschillende lagen op te bouwen.
Hier heb ik dus wat plex op maat gezaagd met de vormen van de originele K en 101.
Omdat Gigabyte onder andere een hele mooie Gigabyte G1.Sniper 3 ter beschikking heeft gesteld ( hier later meer over) wordt de kleuren combo zwart en groen in deze build.
Om de hoogte in te gaan en de lagen toe te passen heb ik de onderdelen van de 101 gebruikt om dit voor elkaar te krijgen.
Straks wil ik overal goed zicht op hebben en leuke ideeën toepassen met weer rechte acryl buizen. Daarom heb ik de mobo tray onder een hoek geplaatst.
Dit was hem even voor deze update, maar meer volgt heel snel
Laatst bewerkt: