• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Microcool Banchetto

Nimzowitsch

Junior Member
Dag allemaal,

Ik ben van plan mij binnenkort een Banchetto Microcool te bestellen, en zou hierop 2 triple radiatoren of één 1 dual en een triple willen monteren.
Nu aan de hand van enkele pics, kan ik afleiden da dit mogelijk een probleem zou kunnen vormen om er dus twee rads op te monteren...
Heeft iemand hier al ervaring mee? Alle suggesties zijn welkom...

Ten tweede @ Freddy: wanneer zou de Banchetto binnenkomen?

Alvast bedankt...
 

Bijlagen

  • 1_Img_0366.jpg
    1_Img_0366.jpg
    118,1 KB · Weergaven: 40
  • microcool-banchetto-101-02.jpg
    microcool-banchetto-101-02.jpg
    79,4 KB · Weergaven: 32
  • oo_55243_export_html_m1a57fe70.jpg
    oo_55243_export_html_m1a57fe70.jpg
    51,1 KB · Weergaven: 38
Ik heb er zelf nog geen ervaring mee, kijk dus ook heeeel erg uit naar de levering van de Banchetto's :)

Microcool heeft de verwachte levertijd gezet op Februari, deze maand dus.
Maar nog niks van ze gehoord, alleen dat het nog in productie is bij de fabriek van Microcool in China.
Ik denk dat het daarom wel eind februari gaat worden en met pech in Maart.
 
Hier is een foto met enkele afmetingen het past voor ATX mobo's...

Ik heb momenteel voor mijn I7 920 een TFC 360 triple maar zou dus voor mijn 2 x 285 GTX'een tweede loop met nieuwe radiator willen bijplaatsen. Dat zal volgens mij problemen leveren, mss heeft iemand daar al ervaring mee anders zal het wat zoeken worden en beetje modden...
 
Lijkt mij ook wel wat nu ik erachter ben dat een Skeleton met die 2 katten hier niet erg handig is.

Ik ga dit topic zeker volgen. Zelf zat ik er toevallig vanmorgen over te denken om zo'n benchtable te nemen en er dan een omhulsel/kap van plexiglas voor te (laten) maken.

Dan kan je er toch naar kijken, maar is het een kwestie van de kap omhoog om erbij te kunnen.