• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Banchetto K aanpassingen

hjongste

New member
Hier is een schetsje waarmee de Banchetto in mijn ogen aanzienlijk aantrekkelijker kan worden gemaakt.

Allereerst groter, zodat alles kan liggen in een vlak.
banchetto.jpg

Vervolgens meer knopjes en lichtjes en twee USB poorten. Zie detail.
Banchetto_hoek.jpg
De testbench wordt daarmee ca 500x500mm. Groot, maar wel heel veel ruimte om alles op kwijt te kunnen.
Hiermee wordt het een veel volwaardiger 'kast'. Ik heb express een CDROM erbij getekend omdat bij de installatie toch vaak een CD nodig is. Ook wil ik vaak een nieuwe configuratie testen met CDROM, HDD en SSD allemaal geinstalleerd. USB poorten aan de zijkant is alleen maar handig dat bij het aansluiten van een USB stick of apparaat je niet helemaal achterin hoeft te scharrelen. Dit soort aanpassingen kosten haast niets om te doen en maken de Banchetto aantrekkelijker voor een grotere groep.

Ik hoor graag commentaar. Mijn sketchup-skills zijn niet zo goed, maar dat laat ik graag over aan de ontwerp afdeling van Microcool :)
 
Ik zou eerder gaan voor een opengewerkte versie van de HAF XB. Onderin je drives en voeding, bovenop je moederbord.

Alles op 1 vlak is niet handig, zeker niet bij benchen (bij overclocken) van de hardware. Druppeltje LN2 op je hdd kan al funest zijn.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan