• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Baloo P182

het zijn geen crystalclear slangen..
ze zijn een beetje wazig, maar op de foto word het effect versterkt.

ter verduidelijking.. deze slangen komen niet van HF.nl, ik ben er van overtuigt dat de meeste/alle slangen hier wel crystalclear zijn..

maar mij gaat het niet om de looks, maar om de presstaties en stilte.
ik heb het ook uit hobby gedaan.
al dat modden met een screen is niet iets voor mij.
al heb ik een aantal mods gezien die op mijn bureau mogen staan. maar die kom ik zelden tegen :D
 
ondertussen heb ik een 3de fan op mijn radiator gehangen. een normale 25MM Fan
ik heb hem wel van veel plastiek moeten ontdoen. en ik heb de moeren van mijn Supreme vervangen door normale moeren.

ook heb ik ondertussen 1 van de Fanfilters verwijdert, maar de fan filter die boven mijn fancontroller hangt, ga ik laten, omdat hier veel kabels zijn gepropt, en makkelijk kunnen verstrikt geraken in de fan...

Oude foto's
img_1410.jpg

img_1412.jpg
nu de volgende vraag,
wat zou ik het beste doen met mijn airflow..
1) casefans als intake, Fans op radiator als Outtake (Fans Blazen door RAD)
2) Casefans als outake, rad als intake. (fans zuigen door RAD)

mijn rad heeft wel een kleine afstand van 1cm tussen Fans en lammellen van de Radiator
nexxos_xtreme3_back.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik zou casefans intake doen en fans op rad outtake, aangezien jouw radiator aan de bovenkant van jouw kast is gemonteerd.

Hitte stijg zoiezo, dan heb je dal mee in jouw airflow.

Maar is mogelijk dat je de fans boven de radiator monteert i.p.v. onder de radiator?
Als die boven je radiator zit, dan zuigt die het lucht uit jouw kast, dat is iets beter als je geen shrouds gebruikt.
 
hmmm MikeVM van Tnet, ik ben daar Lemmy18 als ik mij niet vergis maar niet zo heel erg actief.

vrij nette pc, maar de uitwerking van alles is toch niet mijn ding, vooral de dunne slangen dan ..., in het geheel lijkt hij wel veel qua onderdelen op mijn eerste keer WC een kleine 5 maand geleden

had ook een Supreme (nu nog), EK fullcover voor de 4870, zeflde rad en pomp ... ;), alleen helemaal anders gedaan :)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan