Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
heb ook is een bijna nnieuwe laptop helemaal uitelkaargehaald om het cmos batterijtje te vinden voor reset op de bios , diegene was zijn bios pass vergeten !!
Okee laptop is down na een onderbroke update van windows 46 update.s hij start zowiezo niet op in veilige modus. Alleen in veilige modes met internet verbinding. Van af daar uit alle opstart progs. En alleen de noodzakelijke service.s en drivers mee oplaten starten. Ik kom windows wel in maar slaat eigenlijk direct vast. Heb snel even gekeken voordat hij vast sloeg in taakkbeheer hoevwwl cores en ram hij draaide maar 2 cores en 2 gb ram. Heb alle opties van f8 bij opstarten al geprobeerd. Als ik opstart via resolutie 800x600 zegt hij windows onderdelen wijzigingen ongedaan maken. Maar ook weer slaat hij daar op vast.
Vandaag probereb met se orginele alienware cd herstel uit te voereb wat denk ik niet lukt. Bij optie opstart herstel word er wel naar een probleem gezocht maar dan krijg ik meldibg dat het niet op is te lossen. Dus ook geen suc6.
Wat misschien meespeeld is als ik mijn oplader in de laptop doe slaat hij vast en krijg ik een blue screen. Bccode 101 heb al wat gegooled maar niet veel soeps.
idd ben het beu. nu ij deed het perfect ik en vrienden waaren een film kijken ingolried basterds. toen gingen we naar beneden. laptop afgesloten weer aangezet., is die aan het update restart hij, en hop bleuscreeen ,,,,,,,
Tja, Windhoos wordt altijd onnozel (veel te) vroeg de markt op gedrukt .....
Na 98 SE heeft Billy die smaak te pakken gekregen en lijkt steeds erger te worden ?
Klopt is schrok ook eigelijk wel. en inderdaad heb de gok genomen om toch zelf maar er naar te gaan kijken ( only install )
hij draait weer soepeltjes en die update,s laat ik ffe uit