Vannos upgrading....... 15 september 2010 #21 Vannos zei: Wil ook een echte revieuw maken maar wat hoort er allemaal in een revieuw ? Klik om te vergroten... iemand tips of wat wil er zeker gezien worden >?
Vannos zei: Wil ook een echte revieuw maken maar wat hoort er allemaal in een revieuw ? Klik om te vergroten... iemand tips of wat wil er zeker gezien worden >?
Fedmas Hardware Enthuisiast 16 september 2010 #25 Hij gaat 'm paars spuiten, en doet er een homer sticker op.
Vannos upgrading....... 16 september 2010 #26 haha Helemaal niks, heel maybe ssd steken mits ik er goed bij kan
Vannos upgrading....... 17 september 2010 #28 denk dat er niet veel aan te modden is gaa ik ook echt nie doen dat heeft me iets te veel gekost
ZwerverRoodbaard Bred veur de kop 17 september 2010 #29 Haha modden aan een de nieuwe Alienware laptops kan alleen maar backfirèren
Vannos upgrading....... 20 september 2010 #30 okee HIJS binnen Heere we go Oke first start zonder accu ( dan krijg je deze melding ) Vanavond zullen er meer foot,s komen maar dan met mijn foot toestel ipv camera van tel ! Zoals deze Laatst bewerkt: 20 september 2010
okee HIJS binnen Heere we go Oke first start zonder accu ( dan krijg je deze melding ) Vanavond zullen er meer foot,s komen maar dan met mijn foot toestel ipv camera van tel ! Zoals deze
Wally1987 spam-meistert 21 september 2010 #35 Mooie Klapjap.. ik vind het wel grappig dat je de kleuren kan aanpassen..
Calimero Banned 21 september 2010 #38 Is 'ie straks helemaal niet meer van de pot af te slaan (ook handig als de lamp daar knapt). Zonder dollen: Ziet er goed uit, leuk ding (al heb ik zelf weinig met laptops).
Is 'ie straks helemaal niet meer van de pot af te slaan (ook handig als de lamp daar knapt). Zonder dollen: Ziet er goed uit, leuk ding (al heb ik zelf weinig met laptops).
Vannos upgrading....... 21 september 2010 #39 TOen maar een SSD stond gewoon in de gebruiksaanweizing hoe makkelijk kan het zijn ,,,,,, doei doei hdd "{ ( lijk wel gek om hem open te schroeven ) Laatst bewerkt: 22 september 2010
TOen maar een SSD stond gewoon in de gebruiksaanweizing hoe makkelijk kan het zijn ,,,,,, doei doei hdd "{ ( lijk wel gek om hem open te schroeven )
Fedmas Hardware Enthuisiast 21 september 2010 #40 Werkt hij? Wanneer moet ik komen met de camera om 'n review te maken..