Vannos
upgrading.......
Halloo
heb er een tijd over nagedacht, en Besloten om het toch maar de toen. zoals de titel al zegt Alienware M17x het idee zit al een geruime tijd in me hoofd. denk zoon jaar of anderhalf. en vorige maand is gaan kijken op de website van Dell. Voor al naar de garantie en service die dell levert aan dit soort ( high end ) mag het zo wel noemen denk ik (laptop).
De laptop zelf. Ik heb hem nog niet Hij is in productie bij dell pas na het testen van de laptop sturen ze hem op. heb hem natuurlijk niet standaard gelaten . Door de aangepaste specificaties word hij op op voor 27 september hier thuis bezorgd. Ook dit kan ik op de voet volgend Via de site van dell niet erg precies allemaal. maar wel fijn om te weten waneer hij verzonen word. Huidige status:
Nog in productie dus.
Nu het mooiste. Wat heb ik allemaal aangepast ( de specificaties )
Begin bij het begin De processor.
Intel® Core™ i7 740QM (1.73 Ghz, 6MB, 4C)
Waarom een i7 740QM De prijs vond ik goed, plus de 6mb de 2.6ghz versie was ook te duur.
De Grafische kaarten.
CrossFire™ Dual 1GB ATI® Mobility Radeon™ HD 5870
Waarom de 5870,s Ik kon niet hoger kiezen waren op hetmoment het best voor deze laptop.
Het Geheugen.
6.144 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [1 x 2.048 + 1 x 4.096]
Dit was een tussen klasse tussen 4 gb en 8 gb. Simpel ik vind 4gb te weinig en 8 te veel. daarom de keuze voor 6 gb.
Hardeschijven.
320 GB (7.200 rpm) harde schijf met Free Fall-sensor, Raid 0 "Stripe" - twee harde schijven (2 x 160 GB)
Vond dit de beste optie voor mij. mooie prijs klasse, en aardig wat gb,s Mocht het te weinig zijn haal ik een externe hdd er bij.
Scherm.
43cm (17") Wide UXGA (1920x1200) - Beyond HD (1200p) RGBLED
past mooi bij de laptop. kon geen groter beeld kiezen dus deze gekozen.
het disign
gewoon het orginele Red alienware gekozen.
Verdere specificaties:
Optische stations: Blu-Ray ROM combo (Blu-ray read only, DVD, CD read & write) Slot Load Drive
Besturingssysteem Genuine Windows® 7 Home Premium, 64bit, Dutch
Draadloze connectiviteit Dell Wireless 1520 halve minikaart (802.11n) - Europees
Bluetooth Dell Wireless 370 Bluetooth-module - Europa
Primaire Batterij 9-cel lithium-ion batterij (85 Wh)
Gaming Essentials Steam® Client and Portal™ Game - Factory Installed
Power Supply 240W AC Adaptor
tot zo ver over mijn laptop. Hoop dat jullie het ook mooi vinden,
hoop hem zo snel mogelijk te hebben
heb er een tijd over nagedacht, en Besloten om het toch maar de toen. zoals de titel al zegt Alienware M17x het idee zit al een geruime tijd in me hoofd. denk zoon jaar of anderhalf. en vorige maand is gaan kijken op de website van Dell. Voor al naar de garantie en service die dell levert aan dit soort ( high end ) mag het zo wel noemen denk ik (laptop).
De laptop zelf. Ik heb hem nog niet Hij is in productie bij dell pas na het testen van de laptop sturen ze hem op. heb hem natuurlijk niet standaard gelaten . Door de aangepaste specificaties word hij op op voor 27 september hier thuis bezorgd. Ook dit kan ik op de voet volgend Via de site van dell niet erg precies allemaal. maar wel fijn om te weten waneer hij verzonen word. Huidige status:
Nog in productie dus.
Nu het mooiste. Wat heb ik allemaal aangepast ( de specificaties )
Begin bij het begin De processor.
Intel® Core™ i7 740QM (1.73 Ghz, 6MB, 4C)
Waarom een i7 740QM De prijs vond ik goed, plus de 6mb de 2.6ghz versie was ook te duur.
De Grafische kaarten.
CrossFire™ Dual 1GB ATI® Mobility Radeon™ HD 5870
Waarom de 5870,s Ik kon niet hoger kiezen waren op hetmoment het best voor deze laptop.
Het Geheugen.
6.144 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [1 x 2.048 + 1 x 4.096]
Dit was een tussen klasse tussen 4 gb en 8 gb. Simpel ik vind 4gb te weinig en 8 te veel. daarom de keuze voor 6 gb.
Hardeschijven.
320 GB (7.200 rpm) harde schijf met Free Fall-sensor, Raid 0 "Stripe" - twee harde schijven (2 x 160 GB)
Vond dit de beste optie voor mij. mooie prijs klasse, en aardig wat gb,s Mocht het te weinig zijn haal ik een externe hdd er bij.
Scherm.
43cm (17") Wide UXGA (1920x1200) - Beyond HD (1200p) RGBLED
past mooi bij de laptop. kon geen groter beeld kiezen dus deze gekozen.
het disign
gewoon het orginele Red alienware gekozen.
Verdere specificaties:
Optische stations: Blu-Ray ROM combo (Blu-ray read only, DVD, CD read & write) Slot Load Drive
Besturingssysteem Genuine Windows® 7 Home Premium, 64bit, Dutch
Draadloze connectiviteit Dell Wireless 1520 halve minikaart (802.11n) - Europees
Bluetooth Dell Wireless 370 Bluetooth-module - Europa
Primaire Batterij 9-cel lithium-ion batterij (85 Wh)
Gaming Essentials Steam® Client and Portal™ Game - Factory Installed
Power Supply 240W AC Adaptor
tot zo ver over mijn laptop. Hoop dat jullie het ook mooi vinden,
hoop hem zo snel mogelijk te hebben
Laatst bewerkt: