• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Aerocool Shark Fan Black Edition 140mm

MusicAddict

New member
Zou er een mogelijkheid zijn dat de normale zwarte versie van de Aerocool Shark Fan Black Edition 140mm in de shop kan worden opgenomen? Zoek een fan met een heel goede airflow en mn oog is gevallen op de zwarte versie van deze fan. Ben niet zon fan van de 'led' edities zoals onderstaande:
Aerocool 140mm Shark Devil Red Edition LED Fan 1500RPM EN55482

linkje naar product site: Shark Fan Black 14

Bij voorbaat dank,
MusicAddict

offtopic: http://www.highflow.nl/fans/filters/aluminium-140mm-fan-filter-black.html deze fan filter kan toch gewoon aan de buitenkant? (wil een zij-intake maken in samen werking met die aerocool)
 
Nice freddy, :D
Even een vraag tussendoor, waarom passen 2 van deze fans niet in een envelop? :icon_razz:
Had laatst ergens een andere fan besteld en die kwam ook via de post in een bubbeltjesenvelop waar er makkelijk 3 in hadden kunnen zitten.. en dat kwam ook netjes door de brievenbus :p (of doe je niks met zon grote enveloppen?)
Ben doordeweeks afwezig en niet altijd beschikbaar en daarom heb ik liever dat zoiets via de post zou kunnen komen dan hoef ik teminste niet op PostNL te wachten..
 
Vraag me niet waarom, maar ik heb het even voor je getest. Ik heb laatst toch 2 van deze 140mm fans besteld en had de doosjes en een A4 envelop nog liggen. Past het in de envelop? Ja...het is proppen, maar 2 van deze fans passen in 1 envelop. Echter...

Volgens PostNL /TNT: Maximale buitenmaten brievenbuspost 380 x 265 x 32 mm (lengte x breedte x hoogte)

Deze Shark 140mm fans zijn in doosje 35mm dik. Daar komt nog 1-2 mm bij door de envelop. Conclusie: nee dat past echt niet.

Daarnaast zie ik het als een soort coulance dat er een 2e verzendtarief is gemaakt om kleine producten te verzenden. Het is niet de 'plicht' van HighFlow om dit te doen.
 
Dat is dan duidelijk kiwi :), dankje voor het testen.
Heb soms gewoon geen idee waarom sommige producten wel via de post kunnen en sommige niet.. Had ooit eens een fancontroller die niet via de post kon, terwijl het doosje kleiner was dan die ene 140mm fan die wel via de post kwam.. toen dacht ik ook van komop.. xD (niet highflow ofzo he, hier nog steeds perfecte levering :))

Ik begrijp ook dat het een extraatje is dat de kleine dingen via de post kunnen worden verstuurd, en dit vind ik dan ook helemaal fijn, immers een kabeltje of 3 (of 1 fan) daar hoeft van mij echt geen pakketje omheen.

Vraagje voor freddy, is het mogelijk als je er bijvoorbeeld 2 besteld dat die dan in 2 aparte enveloppen worden verstuurd? :) Want 2 keer los bestellen is dan weer zo stom omdat er dan 2 betalingen worden gedaan xD
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
T Aerocool 140mm shark fan Blue edition. HighFlow Product Suggesties en Nieuws 12
R AeroCool Shark Fan White 12CM & 14CM HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
chicken Aerocool 120mm Shark Devil Red edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Impulse EK rads + aerocool shark 140mm 1500rpm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Hightower Aerocool fancontroller 2100 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
TinusB Aerocool DS Edition 140mm Fan - BLUE HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
K Aerocool Dead Silence 12cm Blue HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
volcom Aerocool DS Dead Silence Fan 120mm Red HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
S Waterkoeling Case Aerocool Xpredator X3 Advies Waterkoeling Setup 1
PlayGamble [VERKOCHT] Aerocool Touch-1000 fancontroller Verkocht 2
K Aerocool Strike-X Panel Fan Controller Red Hardware & Software 0
DieHard vraagje: Aerocool RS12 Carbon Fiber 120mm Fan - Red Overige Koeling 2
K [VERKOCHT] Fancontroller Aerocool V12XT Verkocht 6
soppy Aerocool Silver Lightning 140mm Silent White LED Fan HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
VoYaGeRTM Aerocool Streamliner BLACK-w/Quad blue LEDs-EN042383 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
olympus [VERKOCHT] Aerocool Strike-X Panel Fan Controller (black) Verkocht 28
thijs2163 Aerocool Strike-X series Hardware & Software 0
Sw333t Aerocool RS12 Carbon Fiber Black & Blue HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
soppy Aerocool RS12 Carbon Fiber Edition(Red) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
W Aerocool Strike X Case / Behuizing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 23
D Aerocool Silver Lightning - 120 x 120 x 25 mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
A inbouw brackets Thermaltake Shark Cases en Modding 0
E [VERKOCHT] Thermaltake Shark Case/PC (2005) Verkocht 5
Slader Singularity Computers Multi-Node ARGB+Fan? Waterkoeling 3
M Fan mount aqua computer en radiator vraag. Waterkoeling 1
john fan update of niet ? Handleidingen en Installatie Tips 15
Jason Lian Li UNI SL-INF 120 ARGB PWM 120mm Fan HighFlow Product Suggesties en Nieuws 12
K Intel NUC8i7beh2 fan noise Overige Koeling 4
Jason XSPC RGB Series 2 PWM 800-2200 RPM 5V 3Pin aRGB 120mm Fan HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D Tikkende fan MSI 1080TI 11 gigh Overige Koeling 1
Jason Aqua-Computer Aquaero 5 PRO USB fan controller, graphic LCD HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason EK-Loop Connect Fan, Pump, Addressable D-RGB controller unit / hub HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Gelid Solutions Stella ARGB Fan Bundle - 120mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Arctic BioniX P120 A-RGB PWM fan - 120mm - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Thermaltake Riing Quad 12 RGB fan TT Premium Edition - pack of 3, white, 120mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D VDG naar ARGB fan Cases en Modding 2
Jason Gelid Solutions Lyra - 140MM ARGB Fan HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Bitspower Touchaqua NOTOS O 120 PWM Fan Digital RGB (5PCS) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
biopunk Lian Li UNI FAN SL140 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 46
Jason Gelid Solutions Stella - 120mm ARGB Fan HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lamptron CS635 - Lighted Fan Controller (ARGB+PCI) - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Bitspower Touchaqua Fan and Digital RGB RF Remote Controller Hub HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Bitspower Touchaqua Notos Xtal 120 Fan Digital RGB (3PCS) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
R Fan & RGB controller Cases en Modding 1
P 2 x Y fan splitter kabels combineren Overige Koeling 4
B Vraag over thermaltake 360 set en cpu fan Waterkoeling 3
Freddy Aqua-Computer OCTO fan controller for PWM fans HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Freddy EK-Loop Connect 51, Fan, Pump and Addressable D-RGB controller HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
A Fan problemen met EK-Cable Splitter 4-Fan PWM extender Problemen & Oplossingen 13
E Schakelen Noctua NF-F12 5V USB 120mm Fan op Marantz SR5008 receiver uitgang Overige Koeling 9

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan