Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoi mensen, duurt even maar ik ben weer verder gegaan met bouwen, inmiddels is de pomp geinstalleerd op rubberen voetjes van EK, de lamptron FC5 is aangesloten op de fans en verlichting en de NZXT sleeved led kit is gemonteerd:
ik ben weer verder gegaan en heb de koelvloeistof vervangen voor mayhems x1 uv bleu, het systeem is weer getest en alles draait nu heerlijk koel, idle temp processor 27 graden en moederbord 23 graden
nog een vraagje voor de experts, ik heb nu de koolance pmp 450/450s, die heeft geen snelheid regeling maar draait alleen op volle snelheid. Het geluid valt nog wel mee maar het zou toch fijn zijn als deze iets langzamer kan draaien, kan ik dit met mijn lamptron FC5 regelen? of heeft de pomp een hoog startvoltage nodig?
Ik ben niet helemaal tevreden met de kleur van de coolant, ik denk dat pastel white iets mooier staat.
Wat denken jullie ervan?
Transparant blauw vind ik persoonlijk erg mooi. Waarschijnlijk staat elke kleur erg goed bij jouw build. In combinatie met zwart en wit kan bijna alles.
AQuAKiNG zei:
ik heb nu de koolance pmp 450/450s, die heeft geen snelheid regeling maar draait alleen op volle snelheid. Het geluid valt nog wel mee maar het zou toch fijn zijn als deze iets langzamer kan draaien, kan ik dit met mijn lamptron FC5 regelen
Dat zou moeten kunnen. Al zijn de specificaties niet altijd kloppend vanaf fabrikant.
Die pompjes draaien op 8-24W, op 12V zullen ze een 25W trekken.
Je controller ZOU 12V 30W aan moeten kunnen op een kanaal.
Waar je wel op moet letten is dat de pomp een startup voltage nodig heeft om te kunnen beginnen met draaien. Als hij eenmaal draait kan je hem iets rustiger zetten maar vergeet hem bij volgende cold boot niet weer hoog te zetten anders gaat je pomp niet draaien.
Voor dit probleem waren er dacht ik wel speciale printjes van aquacomputer ofzo? Iemand?
hallo, de laatste tijd is er weinig gebeurd, ik had stille hoop dat de prijzen van de videokaarten zouden zakken maar dat valt nog tegen. Nu is het zo dat ik (een beetje aan het budget zit ) weinig game dus niet zoveel kracht nodig heb, ik zit nog steeds te denken aan deze kaart:
de gtx 970 HOF, heb ik gelijk een mooie naam voor mijn pc
en dan in combinatie met dit waterblock( als dat nog leverbaar is )
dan neem ik nu een voordelige kaart ( wel 460 euro ) waar ik een jaar mee doe en dan de nieuwe serie van Nvidia aanschaf, deze kan ik dan in een eventuele nieuwe build kwijt. Wat vinden jullie ervan?
verder zijn de kabels aangekomen bij Tijgervarken die ze in deze kleuren gaat sleeven: