DjangoSoe
Member
Ik heb een 5870 matrix en een 5870 eyefinity kaart in crossfire hangen met resolutie van 5870x1200, en haal normaal tussen 60en 90fps in cod mw3 op high en op low tussen 85-90 maar ik heb vanochtend windows opnieuw geïnstalleerd en haal met crossfire nog maar (fraps: 30-50fps) met super frame lag en zonder crossfire (fraps: 40fps) zonder framelag maar wel soms haperingen en mijn muis gaat soms slomer voor ongeveer 3 sec, ik heb het met en zonder fraps geprobeerd omdat ik weet dat fraps voor lag kan zorgen maar bijde zelfde resultaat.
ik heb verder nix aan mijn systeem veranderd behalve dat ik 5m kabels heb vervangen met 1,5m dvi kabels.
dus ik denk dat het komt door drivers ofzo maar ik heb gewoon eerst mijn mobo (maximus gene-z 3) geinstaleerd en daarna ccc 12-8.
weet iemand hoe dit komt en of ik een driver ben vergeten of dat dit door iets anders komt?
ik heb verder nix aan mijn systeem veranderd behalve dat ik 5m kabels heb vervangen met 1,5m dvi kabels.
dus ik denk dat het komt door drivers ofzo maar ik heb gewoon eerst mijn mobo (maximus gene-z 3) geinstaleerd en daarna ccc 12-8.
weet iemand hoe dit komt en of ik een driver ben vergeten of dat dit door iets anders komt?