• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

4 bestellingen perfect gegaan

fatal_error.be

Junior Member
hey,

bij deze wil ik mij ervaring kwijt over de bijzonder kwaliteit en zorg van deze shop

ik heb nu ondertussen zo een 4 tal bestellingen met overschrijving het pakje moet naar belgie komen dus een paar dagen geduld is normaal
bij drie levering was alles in voorraad dus na de mail te hebben gekregen van verzonden was het pakje de dag erna mooi ingepakt met iets lekkers (waar mijn vrouw is met gaan lopen btw :) ) zelfs als er een product is dat niet in de shop staan effe een mail sturen en ze zetten het er graag bij thx to freddy,de 4de bestelling was dus niet op voorraad dus een mailtje gekregen en mooi op de hoogte gehouden van de vooruitgang en een weekje later stak dat ook weeral mooi verpakt in de bus

ben echt super tevreden over deze service van de shop en het forum is super handig voor inspiratie en of eventuele vragen of fouten

mvg fatal_error.be
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Freddy Gratis SC Acrylic Tube set bij bestellingen vanaf €150,- HighFlow Computer Cooling Shop 0
Y Advies over te bestellingen slangen en koppelingen Advies Waterkoeling Setup 16
J Mijn 2 bestellingen.. HighFlow Testimonials / Shopreviews 3
J Status van bestellingen HighFlow Webshop 1
L Zal zeker meer bestellingen doen HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Freddy 21-09-10 slecht bereikbaar, bestellingen wel verzonden HighFlow Computer Cooling Shop 0
ShockRaver Bestellingen/leveringen HighFlow... HighFlow Testimonials / Shopreviews 10
F Bestellingen en services van highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
U Perfect! HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
R Bestelling perfect ontvangen HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
Betrayedcover perfect levering 4 op een rij, en een wat minderen HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
P Eerste bestelling bij HF en gelijk Perfect!! HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
M schroeilucht na aansluiten van pomp maar alles werkt perfect Waterkoeling 5
E 1e bestelling perfect verlopen, 2e net geplaatst HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
88Gamer88 Voeding kapot gegaan, terwijl PC uit stond. Hardware & Software 5
Freddy Door je rug gegaan (onderrug), wat doe je eraan? Gezondheid en Sport 24
P Radiator kapot gegaan, Hoe kan dit? Waterkoeling 17
Joren 13e bestelling toch goed gegaan! :D HighFlow Testimonials / Shopreviews 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan