Sanders Kapitein 15 januari 2011 #81 Hyperion zei: Ik krijg max 20 fps met SLI :| Moet je physx manueel uitzetten bij 3dm11 ? Klik om te vergroten... Nee gewoon in het nVidia control panel de PhysX op de CPU zetten en voila
Hyperion zei: Ik krijg max 20 fps met SLI :| Moet je physx manueel uitzetten bij 3dm11 ? Klik om te vergroten... Nee gewoon in het nVidia control panel de PhysX op de CPU zetten en voila
Thierry perfectly imperfect 19 januari 2011 #82 NVIDIA DRIVERS 266.58 WHQL De nieuwe Nvidia drivers hebben nu eindelijk wel sli ondersteuning
H Hyperion Member 19 januari 2011 #83 Hmmmz bij mij geeft ie enkel een zwart scherm bij de physX test :| (crash van 3dmark) weird
Vissa Vissa! 21 januari 2011 #84 Helaas, ook met de nieuwe drivers loopt hij muurvast bij de 2e test. Werkt nog steeds voor geen meter dus.
Helaas, ook met de nieuwe drivers loopt hij muurvast bij de 2e test. Werkt nog steeds voor geen meter dus.
Vissa Vissa! 23 januari 2011 #86 Eindelijk! Hij doet het! Lag niet eens aan 3DMark of de drivers. P12844 Straks nog even met de nieuwe drivers proberen, kijken of dat nog iets scheelt. Laatst bewerkt: 23 januari 2011
Eindelijk! Hij doet het! Lag niet eens aan 3DMark of de drivers. P12844 Straks nog even met de nieuwe drivers proberen, kijken of dat nog iets scheelt.
Vissa Vissa! 25 januari 2011 #90 #2 in de World records. Voegt HWbot dat later nog toe, sta nog niet in de lijst.
Bullus New member 25 januari 2011 #91 compare url: verplicht voor top 20 hall of fame en het wordt nagechecked door een mod Laatst bewerkt: 25 januari 2011
Vissa Vissa! 25 januari 2011 #93 Bullus zei: compare url: verplicht voor top 20 hall of fame en het wordt nagechecked door een mod Klik om te vergroten... Compare url heb ik ingevoerd, moet wel anders zend hij de score niet in. Zal dus nog wel gecheckt moeten worden dan!
Bullus zei: compare url: verplicht voor top 20 hall of fame en het wordt nagechecked door een mod Klik om te vergroten... Compare url heb ik ingevoerd, moet wel anders zend hij de score niet in. Zal dus nog wel gecheckt moeten worden dan!
Vissa Vissa! 26 januari 2011 #94 HWBOT Hall Of Fame. Approved, voor hoelang zullen we in de top20 staan? Ik wil echt te graag benchen met 4 580's!
HWBOT Hall Of Fame. Approved, voor hoelang zullen we in de top20 staan? Ik wil echt te graag benchen met 4 580's!
Das Experiment HR afdeling Forumleiding 28 januari 2011 #95 Result Heb de basic even gedownload. P5578 met alles op stock. Moet nog een serial hebben voor de advanced of pro
Result Heb de basic even gedownload. P5578 met alles op stock. Moet nog een serial hebben voor de advanced of pro
Thierry perfectly imperfect 29 januari 2011 #96 Visje66 zei: HWBOT Hall Of Fame. Approved, voor hoelang zullen we in de top20 staan? Ik wil echt te graag benchen met 4 580's! Klik om te vergroten... Regel een 4-way sli bord en we kunnen gaan!!!!!!! heb er nu ook 2
Visje66 zei: HWBOT Hall Of Fame. Approved, voor hoelang zullen we in de top20 staan? Ik wil echt te graag benchen met 4 580's! Klik om te vergroten... Regel een 4-way sli bord en we kunnen gaan!!!!!!! heb er nu ook 2
Vissa Vissa! 29 januari 2011 #97 Arghhh! Had ik maar zo'n Rex 3 chip! Had jij dat nog aan Freddy gevraagd?
Thierry perfectly imperfect 29 januari 2011 #98 nee dat ben ik helemaal vergeten... ff doen nog.. heb alleen geen rex3 meer