• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Peerke's benchmark scores

l3p

Moderator
Forumleiding
Je hoeft daar toch niet speciaal een apart topic voor te maken, daar hebben we toch verzamel topics voor ? :p

dopestuff

Moderator
Forumleiding
die staan allemaal als sticky in deze zelfde sectie (alleen 3dmark03 en 05 niet)

en anders mag je dit soort dingen ook in het highflow oc team topic posten ;)

peerke

New member
Die secties zijn allemaal los van elkaar.Ik dacht ik post alles in 1.
Dan is het wat overzichtelijker.

Als ik het in jullie team post dan moet ik ook lid worden zeker ;)
Zitten daar ook voordelen aan zoals korting bij Highflow enzo :p hahahaha

dopestuff

Moderator
Forumleiding
de score topics zijn inderdaad voor ieder HF lid en het team topic mag je ook wel posten, maar is wel handiger als niet te vaak je scores daar post (als je niet in het team zit)

verder het oc team is rustig aan, en ieder lid van highflow mag gewoon joinen ;)

Sanders

Kapitein
Als je zo fanatiek bent snap ik dit niet helemaal
Allemaal geregitreerd op HWBot dus geaccepteerde en goedgekeurde scores.
Dat een score op HWBot staat wil niet zeggen dat hij goedgekeurd is of aan de normen voldoet, alleen maar dat nog niemand hem tegen is gekomen en hem als fout beschouwt.
Just saying :p

Sanders

Kapitein
Maar alles wat je gepost hebt is fout...
Nou kan ik wel super kinderachtig gaan doen en ze reporten, maar zo ben ik niet.

l3p

Moderator
Forumleiding
Wacht maar totdat "hij wiens naam we niet noemen" zijn maandelijkse check doet van alle geposte Nederlandse scores. :D

peerke

New member
Ik zie het vanzelf wel of me scores zijn afgekeurd.

Ik heb alleen een berichtje gestuurd naar HWbot om te vragen of het zo goed was en dat is wel zo.
Wat is er fout dan volgens jullie?

Sanders

Kapitein
#gpu-z in screenshot, dropdown must be visible if you run in SLI so all videocards are identified. Rivatuner may be used if GPU-Z fails to identify videocard properly (as of 8 oct 2007)
Volgens de site van HWbot, algemene regels.

peerke

New member
Dat klopt maar omdat ik 1 kaart heb en daar crossfire ingebouwd zit hoeft dat niet ;)
Dat had ikzelf al nagevraagd.

Mocht je 2 losse 6870ers hebben bijv moet dat dus wel.

peerke

New member
Zijn naam is zeker HybridChiller?Het klopt want ik ben chillerised hahahaha
Die heeft al heel wat commentaren gegeven op mijn posts maar stuk voor stuk verwijderd door de mods daar omdat ze niet kloppen.
Hier is een voorbeeld nog wat op hun forum staat:

http://hwbot.org/forum/showthread.php?p=127827#post127827

Mochten me scores als nog afgekeurd worden zal ik het veranderen maar omdat dit zo goedgekeurd is door de mensen van HSBot zelf zal ik het voorlopig zou houden.

Maar wat jullie zeggen is dus dat ik eigenlijk 2x GPU-z open moet zetten met 2x me videokaart gegevens erin?
Ik heb even gekeken naar die Rivatuner maar snap er niet veel van.

Bovenaan